خدا رو شکر برای وجودت!

خدا رو شکر برای وجودت!

خانه | Miracles | خدا رو شکر برای وجودت!

خدا انسان ها را شبیه به هم خلق نکرده است، بلکه او ما را تک به تک آفریده است. او نمی خواست ربات های کامل و عالی بیافریند و به دنبال مسیحیان بی عیب و نقص، و جلا داده شده هم نیست. خدا ما را به خاطر آنچه هستیم دوست دارد!

عیسی شبان نیکو است که هر یک از گوسفندان خود را به نام می شناسد. بله، او تو را به طور کامل می شناسد!

در کتاب مقدس، یوحنا باب 10، آیه 3، این طور نوشته شده: «…گوسفندان صدای او را می شنوند و نزد او می‌آيند. شبان، نام گوسفندان خود را يک به يک می‌خواند و آنها را بيرون می‌برد.»

دوست من! هنگام ملاقات با عیسی او از تو نمی پرسد که چرا موسی یا یکی از بزرگ ترین افراد زمانه نبودی! اما ممکن است او از تو بپرسد که چرا خودت نبودی!

تو کاملا منحصر به فرد هستی و هیچ کس نمی تواند مانند تو باشد. همان طور که هستی؛ با نقاط قوت و حتی عیب هایی که داری، قدردان خودت باش! چون با این کار، خدا از طریق روح خود، تو را حمایت کرده، تغییر می دهد؛ و روند تبدیل در تو به انجام می رسد.

از کسی که هستی خجالت نکش و برای وجودت متاسف نباش! در عوض انتخاب کن از خدا به خاطر هر آنچه  که هستی، تشکر کنی!

در مزمور 139، آیه 14، این طور آمده است: «تو را شكر می‌كنم كه مرا اين چنين شگفت‌انگيز آفريده‌ای! با تمام وجود دريافته‌ام كه كارهای تو عظيم و شگفت‌انگيز است.»

در همین رابطه یکی از عزیزان کلیسا در مورد دریافت خود از زندگی اش، چنین نوشته است: «خدا این طور به من یاد داد که وقتی تلاش می کنم خودم را دوست داشته باشم، او هم مرا بیشتر دوست دارد. من بارها و بارها مورد حمله کلامی و رفتاری اطرافیانم قرار گرفته ام؛ ولی خداوند هر بار وفاداری خود را به من نشان داده و هرگز مرا ترک نکرده است. «هر روز، یک معجزه» هم در بسیاری از موارد مشوق من بوده و روحیه ام را تقویت کرده است. انگار خدا دقیقا راجع به شرایط من صحبت می کند. از شما ممنونم و برکت خدا با شما باشد که به انجیل پایبند هستید.»

مشاده مطالب بیشتر

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.