خدای قادر مطلق رو در هر زمان ستایش کن!

خدای قادر مطلق رو در هر زمان ستایش کن!

خانه | Miracles | خدای قادر مطلق رو در هر زمان ستایش کن!

بیا همیشه خدا رو ستایش کنیم، چه آسمون آبی باشه چه خاکستری، چه تو فصل‌های خوب باشیم چه بد… و می‌دونی چرا؟ چون ستایش خدا یه راه فوق‌العاده برای تقویت روح و روانه. وسط همه‌ی شلوغی‌ها و سختی‌ها، توی شادی‌ها و دردهات، در هر شرایطی، ستایش خداوند رو فراموش نکن.

مزمور ۱۱۳: ۳ اعلام می‌کنه: «از طلوع تا غروب آفتاب، نام خداوند را ستایش کنید.»

، پر از قدردانی باش و به او بگو “ممنونم!” برای همه چیزی که توی زندگیت انجام داده و هنوز هم داره انجام می‌ده.

عبرانیان۱۳: ۱۵ به ما می‌گه: «پیوسته خدا را به وسیله ی عیسی حمد گوییم و با صداهای خود نام او را تمجید نماییم، این است قربانی ما به درگاه خدا.»

در هر شرایطی، خداوند رو شکر کن!

مزمور ۹: ۲ می‌گه: «در تو خوشحال و شادمان خواهم بود و نام تو را ای متعال، خواهم سرایید.»

حتی وقتی همه چیز دشوار به نظر می‌رسه، فرصت‌هایی برای ستایش خدا پیدا کن. این راز قلبیه که برای او می‌تپه!

دوستی برای ما نوشته:

 «بیش از سه سال بود که دعا و خواندن کلام خدا را تقریباً به طور کامل متوقف کرده بودم. از زمانی که شروع به دریافت ‘ هر روز یک معجزه ‘ کردم، همه چیز تغییر کرده است. اکنون، دوباره شروع به رفتن به کلیسا کرده‌ام و هر روز صبح، اوقات آرامش خود را دارم، دعا می‌کنم و نجات دهنده‌ام را ستایش می‌کنم. متشکرم!»

دوست دیگه‌ای هم اینطور می‌گه:

 «من فقط می‌خوام از شما بابت به اشتراک گذاشتن کلام خدا تشکر کنم که به من الهام زیبایی برای شروع امروزم داد. من با دلی سنگین از خواب بیدار شدم، نمی‌دونستم چطور باید با یک روز دیگه روبرو شم… اما ایمیل شما رو دریافت کردم و اون رو خوندم و قلبم شاد شد! خدا رو ستایش می‌کنم که برای من نقشه زیبایی داره و منو بلند می‌کنه، اشک‌هام رو خشک می‌کنه و از بیماری رهایی می‌بخشه! ممنونم، که اجازه دادین خدا امروز از طریق شما در زندگیم کار کنه.»

بیا با هم دعا کنیم:

«پروردگارا، من در این لحظه همه ستایش‌ها و شکرگزاری‌هامو به پای تو می‌ریزم. تو پادشاه قلب‌های ما هستی و من می‌خوام توی هر شرایطی، هر روز، نام تو رو بلند کنم و بگم تو خوبی، تو بزرگی!

 به نام عیسی مسیح،

آمین.»

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.