خدای تو خدای تواناست

خدای تو خدای تواناست

خانه | Miracles | خدای تو خدای تواناست

دوست عزیز،

بیا لحظه‌ای وقت بگذاریم و درباره قدرت بی‌پایان عیسی، خدای توانایمان، تأمل کنیم. در کتاب اشعیا، نبوتی عمیق درباره آمدن مسیح وجود دارد که می‌گوید:

 “زیرا برای ما فرزندی زاییده شده،

پسری به ما داده شده است و او بر ما سلطنت خواهد کرد.

نام او «مشاور عجیب، خدای قدیر، پدر سرمدی

و شاهزادۀ صلح و سلامتی» خواهد بود.”

 (اشعیا ۹: ۶)

این وعده‌ی الهی، نوری است که در تاریکی‌های زندگی‌مان می‌درخشد، یادآوری می‌کند که هیچ چالشی بزرگ‌تر از قدرت نجات‌بخش او نیست.

هر کدام از ما گاهی اوقات در زندگی احساس ضعف می‌کنیم. اگر این ضعف در بدنمان باشد، به دنبال قدرتی برای برخاستن و ادامه دادن هستیم. شاید هم قلبمان خشکیده و روحمان تشنه تسلی و تقویت است!

 در این لحظات، عیسی، خدای قدیر، به ما یادآوری می‌کند که او نه تنها کنار ما ایستاده است بلکه قدرتش را در اختیار ما قرار می‌دهد.

«او به افراد ضعیف و خسته نیرو می‌بخشد.»

(اشعیا ۴۰: ۲۹)

این آیه به ما اطمینان می‌دهد که در زمان ضعف، خدای ما خدای تواناست، آماده است تا قدرت و شجاعت لازم را برای رویارویی با هر چالشی به ما ببخشد.

در زندگی‌های ما لحظاتی پیش می‌آید که ترس از آینده، نگرانی برای خودمان یا عزیزانمان، ما را فرا می‌گیرد. در این لحظات، خدای توانا به ما اطمینان می‌دهد:

 «نترس؛ من با تو هستم!

من خدای تو هستم! از هیچ‌چیز ترسان مباش،

من تو را تقویت کرده یاری خواهم نمود.

من باقدرت عادلانۀ خود، از تو حمایت خواهم کرد.»

 (اشعیا ۴۱: ۱۰)

این وعده‌ها چراغی در تاریکی و نشانه‌ای از حضور دائمی و توانایی او برای تغییر و بهبود هر وضعیت هستند.

دوست عزیز،

 در هر مرحله ای از زندگی هستی، هر چالشی که پیش رو داری، به یاد داشته باش که خدای توانا همیشه کنار توست. او قدرتش را برای تقویت تو، برای برداشتن تو از زمین و برای نشان دادن راه درست به تو قرار داده است.

 پروردگارم،

من به تو اعتماد دارم و می‌دانم که تو خدای قادر مطلق هستی. در زمان‌های ضعف و نیاز، قدرت و تسلی تو را طلب می‌کنم. به من یادآوری کن که تو همیشه کنارم هستی، آماده برای دادن قدرت، دلگرمی، و هدایت.

به نام عیسی مسیح،

آمین

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.