خداوند منشا آرامش و شادی توست!

خداوند منشا آرامش و شادی توست!

خانه | Miracles | خداوند منشا آرامش و شادی توست!

وقتی صبح، از خواب بیدار می شوی، اولین فکری که از ذهن تو عبور می کند چه چیزی است؟ آیا از روز جدیدی که در پیش رو داری خوشحال هستی؟ آیا وقتی به سختی از رختخواب بیرون آمده ای، اعلام می کنی، «خداوندا، امروز صبح  فیض و رحمت تو شامل حالم شود…جلال از آن تو باد! من بر تمامی دشمنانم پیروزم!»؟

یا افکارت بیشتر حول محور این جمله است که «امروز روز سختی خواهد بود، امیدوارم زودتر تمام شود؟ و موجی از نگرانی ها در قلبت بالا می آید که به نظر بسیار قوی و مرتفع است، به حدی که احساس می کنی می تواند تو را در خودش غرق کند؟ انگار هیچ فرصتی در مقابلش نداری.

دوست من! می خواهم امروز تو را تشویق کنم که اجازه ندهی این افکار تو را در خودشان غرق کنند.

خداوند در کتاب مقدس، ارمیا باب 1، آیه 8، می گوید:« از مردم نترس، زیرا من با تو هستم و از تو محافظت می کنم.»

من نمی دانم  ترس ها و نگرانی های تو در چه مورد است، اما می دانم که خداوند می گوید”من با تو هستم و تو را نجات خواهم داد.”

وقتی نگرانی به سراغت می آید با قاطعیت پاسخ بده که خدای من بزرگتر از هر ترس و نگرانی ای است. چرا که او منبع حیات، آرامش و شادی هاست. اعلام کن که این خدا در تو زندگی می کند!

بیا با هم در این مورد دعا کنیم:« خداوندم، تو بزرگتر از هر منبع نگرانی هستی و از تمام جزئیات زندگی و شرایط من آگاهی. و بهتر از هر کسی می توانی مراقب من باشی و مرا از ترس و نگرانی هایم  نجات دهی. سپاسگزارم برای حیات و آرامشی که هر روز به من می بخشی. در نام عیسی، آمین!»

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.