خداوند مراقب عزیزان توست!

خداوند مراقب عزیزان توست!

خانه | Miracles | خداوند مراقب عزیزان توست!

وقتی عزیزانمان در سختی هستند، می‌خواهیم در کنارشان باشیم، تا به آنها آرامش بدیم، دردشان را تسکین داده و به آنها کمک کنیم. متأسفانه، و به دلایل مختلف، این همیشه ممکن نیست. خب ما باید چی کار کنیم؟

ایولین کریستنسون، نویسنده کتاب «وقتی برای خانواده‌هایمان دعا می‌کنیم چه اتفاقی می‌افتد»، می‌نویسد: «اگرچه من و مادرم در طول زندگی مان فرصت های زیادی را داشتیم که در کنار هم باشیم، دست هم را بگیریم و یا همدیگر را در آغوش گرفته و دعا کنیم. اما اکثریت قریب به اتفاق دعاهای ما زمانی بود که نمی‌توانستیم پیش هم باشیم. و این در مورد اکثر خانواده ها صادق است. درصد دفعاتی که اکثر اعضای خانواده می توانند هنگام دعا در کنار هم باشند، نسبتاً کم است. وقتی اعضای خانواده بزرگ می شوند، به مدرسه می روند، دور می شوند یا ازدواج می کنند و کمتر امکان این است که در کنار هم دعا کنند. پس وقتی نمی توانیم پیش هم باشیم، چه کنیم؟

مادرم برای این سوال، پاسخی را بارها و بارها به من یادآوری کرده است: “به یاد داشته باش، ما فقط به اندازه یک دعا از هم دور هستیم.” او آن را با قاطعیت می گفت، بدون اینکه جای سؤالی باقی بماند، بدون تزلزل. این فقط یک واقعیت بود – یک واقعیت غیرقابل انکار!

وقتی نمی توانیم اعضای خانواده خود را در کنار خودمان داشته باشیم، خدا همچنان می تواند ما را به هم متصل کند.»

خداوند می تواند در پاسخ به دعاهای تو در زندگی عزیزانت کار کند. یعقوب باب 5 آیه 16 به ما می آموزد که

‘پس نزد یکدیگر به گناهانِ خود اعتراف کنید و برای یکدیگر دعا کنید تا شفا یابید. دعایِ شخص پارسا، با قدرت بسیار عمل می‌کند. ‘

توانایی های خداوند هیچ محدودیتی ندارد. وقتی دعا می کنی، اعضای خانواده تو در هر کجا که باشند، آغوش خدا، می تواند آنها را پیدا کند.

چه امتیاز عالی و امیدوار کننده ای است که حتی اگر از کسانی که دوستشان داری دور باشی، می توانی از طریق دعا به آنها دسترسی پیدا کنی. هر چند که شاید نتوانی کنار بالین کسانی باشی که در درد و رنج هستند، اما  کسی هست که می تواند این کار را برای تو انجام دهد، و این به لطف دعا انجام خواهد شد.

دوست من، من از تو دعوت می کنم تا امروز زندگی عزیزان خودت را به دستان خداوند بسپاری. او می تواند در جایی که دست تو کوتاه است، عمل کند. تمام اعتماد خودت را به او بسپار و پیشاپیش او را به خاطر کاری که انجام خواهد داد ستایش کن! 

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.