خداوند در ضعف های تو جلال می یابد

خداوند در ضعف های تو جلال می یابد

خانه | Miracles | خداوند در ضعف های تو جلال می یابد

اغلب ما نگاهی منفی نسبت به ضعف های خود داریم و آن را درماندگی می بینیم. متاسفانه بدون آگاهی از آن تسلیم مشکلات می شویم. اما در واقعیت، کاملا برعکس است و داشتن ضعف چیز بدی نیست.

آیا می دانستی عیسی از طریق ضعف تو بود، که وارد قلبت شد؟ وقتی پذیرفتی و اعتراف کردی که نیاز به بخشیده شدن و نجات از گناهانت داری. این همان چیزی است که کتاب مقدس آن را توبه می نامد.

بله ضعف ها راهی را به سوی قلب ما باز می کنند و باعث می شود که با خودمان صادق باشیم و هر مانعی را که اجازه نمی دهد درِ قلبمان را به روی خداوند  باز کنیم، از بین می برد.

در برابر خدا، از ضعف های خود نترس. او هرگز از آنها بر علیه تو استفاده نمی کند بلکه برعکس، او به آرامی به اعماق قلبت وارد می شود و خودش را مکاشفه می کند. و تو را به عمیق ترین نیازهایت آگاه می سازد.

دوست من! جرات روبرو شدن با ضعف هایت را داشته باش. خودت را همانگونه که هستی بپذیر. پدر آسمانی از ضعف های تو آگاه است و به خاطر تو بزرگی و عظمت خود را رها کرد، مانند یک انسان معمولی با فروتنی و تواضع پا بر این دنیای خاکی گذاشت. 

عیسی مسیح، در کتاب مقدس، متی باب 11، آیه ی 29 می گوید: ««يوغ مرا به دوش بكشيد و بگذاريد من شما را تعليم دهم، چون من مهربان و فروتن هستم، و به جان های شما راحتی خواهم بخشيد. زيرا باری كه من بر دوش شما می‌گذارم، سبک است.»

یکی از عزیزان کلیسا در این مورد شهادتی را برای ما ارسال کرده است که ایمان دارم برای تو هم پیامی دارد: « سلام بر شما عزیزان، می خواهم بگویم که ایمیل های شما در زندگی من بسیار موثر بوده است. مدت زیادی است که به مسیح ایمان دارم و همیشه به کلیسای خودم وفادار بوده ام. اما در چهارسال گذشته با چالش ها و سختی های زیادی روبرو شدم. قبلا هم با بیماریهای سخت، مرگ ناگهانی یکی از اعضای خانواده، مشکلات مالی و… مواجه شده بودم ولی هیچ وقت به شدت این چهارسال نبود. من و همسرم شغلمان را از دست دادیم و با بیماری و مشکلات مالی و فوت نوه مان و تصادف همسرم که باعث شد ماه ها روی تخت باشد، مواجه شدیم. صادقانه بگویم در تمام آن لحظات سخت، از عشق به خداوند دست بر نداشتم. ولی احساس می کردم که غرق شده و تنها هستم و از لحاظ روحی و جسمی بسیار خسته شده بودم. یک روز ایمیلی از شما دریافت کردم که نوشته بود، خدا از تمامی ضعف های من آگاه است و من را با تمام آنها دوست دارد. قبلا این را می دانستم، اما این بار احساس کردم که خداوند مستقیم با من صحبت می کند. به حدی واقعی بود که اشک هایم سرازیر شدند. این باعث شد تا دوباره زندگی ام را به خدا بسپارم. امروز با بودن تمامی ضعف ها احساس قدرت می کنم. آیات کتاب مقدس و ایمیل های شما مانند نوری بر دل تاریکی است.از شما ممنونم. شما وسیله ای در دستان خداوند هستید، برای بلند کردن آدم ها. خداوند به شما و تمامی عزیزانی که در این خدمت هستند برکت دهد.»

دوست خوبم! من تو را با محبتی از جنس خدا دوست دارم و برایت دعا می کنم.

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.