خداوند به وعده هاش عمل می کنه!

خداوند به وعده هاش عمل می کنه!

خانه | Miracles | خداوند به وعده هاش عمل می کنه!

خدا به وعده‌هاش وفاداره!

« سپس‌ خدا گفت: «زمین ‌همه ‌نوع‌ گیاه‌ برویاند، گیاهانی که ‌دانه بیاورند و درختانی که‌ برحسب دانۀ خود میوه‌ بیاورند.» و چنین‌ شد.  زمین ‌گیاهان ‌رویانید، گیاهانی که برحسب نوع خود دانه تولید می‌کردند و درختانی که برحسب نوع خود میوۀ دانه‌دار به‌بار می‌آوردند. و خدا دید که نیکو است.»

( پیدایش ۱: ۱۱-۱۲)

از وقتی خدا این فرمان رو داده، زمین هیچ‌وقت از بیرون آوردن گیاهان و دانه‌ها دست نکشیده. طبیعت همیشه در حال رشد و توسعه‌ست. در واقع، جاهایی که دست بشر بهش نرسیده، طبیعت همیشه حرف آخر رو می‌زنه.

وقتی که در هماهنگی با صدای او قدم برمی‌داری، می‌تونی مطمئن باشی که…

کلام او در مورد تو بی‌نتیجه برنمی‌گرده و هر آنچه اراده‌ی خدا در رابطه با توست به تمام و کمال به انجام می‌رسونه. (نگاه کن به اشعیا ۵۵: ۱۱)

کلام او برای تو حتماً اتفاق می‌افته. (نگاه کن به حبقوق ۲: ۳)

خدا به وعده‌هاش به تو وفا می‌کنه و هرچی می‌گه، به انجام می‌رسونه! (نگاه کن به دوم تواریخ ۶: ۱۵)

تو پر از برکت و حیات او هستی. باور دارم که تو شاهد افتخار فیض و قدرت خدا خواهی بود! به شک‌ها گوش نکن؛ تو داری تحقق وعده‌های خدا رو برای خودت تجربه می‌کنی!

خداوندا، شکرت بابت اینکه تو به وعده‌هات وفاداری. تو آفریننده‌ی همه چیز هستی و زمین رو با گیاهان و درختان پر کرده‌ای که نشان از حکمت و بزرگی تو دارند. همونطور که زمین بدون وقفه به باروری خود ادامه می‌ده، تو هم به فیض و محبت خود به ما ادامه می‌دی.

خداوندا، باور دارم که تو به وعده‌هات وفاداری و کلام تو برای من به وقوع خواهد پیوست. تو می‌گی و انجام می‌دی. تو کلامی رو که می‌فرستی، بدون انجام دادن آنچه که به اون منظور فرستاده شده، برنمی‌گردونی.

تو مبارک و پر از زندگی او هستی. ایمان دارم که تو شاهد عظمت و قدرت الهی خدا خواهی بود. تو در حال تجربه‌ی تحقق وعده‌های خدا برای خودت هستی!

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.