خداوند به تو پاداش می‌ده!

خداوند به تو پاداش می‌ده!

خانه | Miracles | خداوند به تو پاداش می‌ده!

آیا دوست داری خداوند رو خوشحال کنی؟

کتابِ مقدس می‌گه، بدونِ ایمان غیر ممکنه که کسی بتونه خداوند رو راضی و خشنود کنه. فصلِ ۱۱ از نامه به عِبرانیان، به فصلِ ایمان معروفه. اگه روی این قسمت تمرکز کنی باعث می‌شه تا در ایمانت رشد کنی!

شاید هنوز شک داری!

 اصلن باور داری که خدا وجود داره؟ نامه به عِبرانیان، ۱۱: ۶، به ما می‌گه:

 “و بدون ایمان محال است که انسان خدا را خشنود سازد، زیرا هر کس به سوی خدا می‌آید، باید ایمان داشته باشد که او هست و به جویندگان خود پاداش می‌دهد.”

  • ایمان به وجودِ خدا، اولین قدمه.

یعنی باور داشته باشیم که خدا وجود داره و نجات از طریقِ پسرش عیسا به دست میاد. یعنی باور به بخششِ گناهان و فیضِ خدا.

  • ایمان به خدا، دومین قدمه.

یعنی به وعده‌های خدا، محبتِ بی‌قید و شرط و برنامه‌های کامل او برای زندگیت، قبل از اینکه انجام بشن و تو بتونی اونها رو ببینی، ایمان داشته باشی و شکرگزاری کنی.

از اینجا به بعد، باید قلبت رو به خدا بسپاری تا یه وعده‌ی عالی رو از او دریافت کنی و این وعده فقط مخصوصِ توئه. تویی که به وجود او ایمان آوردی.

 می‌بینی؟ خداوند به کسایی که صادقانه و از صمیمِ قلب به دنبال او می‌گردن پاداش می‌ده. کلمه‌ی پاداش در زبان یونانی یعنی “حقوق”. جلال بر خداوند! همین که باور داشته باشی خدا وجود داره، برای او کافیه تا وارد عمل بشه!

از تو دعوت می‌‌کنم تا امروز به طور خاص خداوند رو در قلبت صدا بزنی. آیه یِ ۱۱ از فصلِ ۲۹ کتابِ اِرمیا رو مطالعه کن، خداوند می‌خواد تو او رو پیدا کنی!

از اونجایی که هم به وجودِ خدا و هم به خودِ او ایمان داری، این مژده رو بهت می‌دم که خدا به تو پاداش می‌ده چون از صمیمِ قلب او رو صدا کردی! خدا دستمزدِ تو رو پرداخت می‌کنه! من باور دارم که طیِ چند روز آینده، (البته اگه تا الان ندیده باشی!) از این کلیدها استفاده می‌کنی و همینطور که با خدا پیش می‌ری، ایمانت هم قوی و قوی‌تر می‌شه. بیا با هم این رو باور کنیم!

اگه دوست داری با من هم دعا شو:

“پدرِ عزیزم، ازت می‌خوام که من رو بخاطر سُستی در ایمانم ببخشی. بله، من باور دارم که تو وجود داری و تو به من پاداش می‌دی چرا که با قلبی بی ریا و صادق تو رو صدا می‌زنم. من رو از شک و تردید حفظ کن و ایمانم رو افزایش بده. می‌دونی که چقدر دوست دارم از تو اطاعت کنم!

اعلام می‌‌کنم که تو خدایِ قادرِ مطلق هستی و در زندگیِ من عمل می‌کنی!

 در نام عیسا، آمین.”

دیدن نوشته های بیشتر

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.