خداوند برای تو می جنگد!

خداوند برای تو می جنگد!

خانه | Miracles | خداوند برای تو می جنگد!

داوود در برابر جولیات…

 مطمئنا این یکی از شناخته شده ترین رویارویی ها در کتاب مقدس است! چیزی که من را در این داستان جذب خود می کند، تضاد بین جولیات “بزرگ” و داوود “کوچوک” است.

این داستان را در کتاب اول سموئیل 17 میتوانید پیدا کنید.

به نظر می رسد جولیات همه چیز را برای پیروزی در نبرد دارد: جثه بزرگ، قدرت، تجربه و حتی سلاح! در مقابل داوود، چوپانی نوجوان، با یک عدد قلاب سنگ و 5 عدد سنگ! از نظر انسانی، شکست داوود حتمی است و نتیجه نبرد از قبل تعیین شده است، اما…

می خوانیم که داوود به جولیات غول پیکر میگه: «تو با شمشیر و نیزه و زوبین نزد من می‌آیی، اما من به نام خداوند لشکرها، خدای سپاهیان اسرائیل که او را به چالش کشیده‌ای، نزدت می‌آیم. امروز خداوند تو را به دست من تسلیم خواهد کرد، آنگاه داوود دست به کیسه‌اش برد و سنگی از آن گرفته، با فلاخُن پرتاب کرد و به پیشانی جولیات زد. بدین‌سان داوود با فلاخُن و سنگ بر جولیات چیره شد، و بی‌آنکه شمشیری به دست داشته باشد.

راز پیروزی داوود چه بود؟

ایمان تزلزل ناپذیر به یهوه، خداوند صبایوت. داوود خدا را می شناخت و به او ایمان داشت. این چیزی است که داوود درست قبل از ضربه زدن به جولیات اعلام کرد.

در این نبرد کلیدهای کوچکی وجود داشت که پیروزی بزرگی را به ارمغان آورد: یک قلاب سنگ، چندین سنگ، شجاعت، ایمان تزلزل ناپذیر و به ویژه … حضور خداوند لشکرها در کنار او!

دوست عزیز، نبردی که با آن روبرو هستی چیست؟

شکست،

بیماری،

مبارزه با وسوسه ها،

ترس از دست دادن شغل،

افسردگی،

نبرد تو هر چه نامیده بشه، از دست خداوند لشکرها خارج نیست. من از تو دعوت می کنم که با تمام قلب، جان و تمام قدرت خود به او اعتماد کنی.

چون خدا در میدان جنگ با توست، در موقعیتی هستی که می توانی در نبرد پیروز بشی. ببین…خداوند برای تو می جنگد! خدا برای تو پیشروی می کند و پیروزی را برای تو به ارمغان می آورد.

از تو دعوت می کنم که با من دعا کنی… «خدایا، تو خداوند لشکرها هستی! من نام تو را می پرستم و جلال می دهم. از اینکه در میدان جنگ با من بودی سپاسگزارم. حضور تو در کنار من در نبرد ها، ضامن پیروزی من است و از تو بخاطر بودنت در زندگی ام، ممنونم. به من بیاموز که هر روز بیشتر و بیشتر به تو احترام بگذارم و اعتماد کنم. به نام عیسی، آمین!»

عزیزی از دوستان همراه هر روز یک معجزه، پیامی را برای ما ارسال کردند که با تو به اشتراک میزارم:

سلام و درود فراوان بر شما دوستان عزیزی که در واقع پیام رسانان خداوند هستید و اینکه وجود پر برکت شما خودش پررنگ ترین معجزه زندگی من شد، خداروشکر برای وجودتون. 

پیام امروز برای من بود چرا که واقعا که داشتم ناامید میشدم تا دیگه به عزیزانی که در ایران در صحنه ی نبرد هستند پیامهای امید بخش ندم. خداوند امروز دوباره به من گفت ناامید نشو، تو ماموریت داری با قوت بیشتر در دعا باشی و با قوت پیامهای دلگرم کننده امیدبخشی که دریافت میکنی را برای عزیزان درایران ارسال کنی. براستی که خداوند از طریق شما با تک تک ما سخن می گوید. جلال برنام قدوس خداوندم. حمد و ستایش تا ابد از آن خداوند است. به امید پیروزی و آزادی ایران. 

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.