خداوند امروز برای تو برکت های تازه داره

خداوند امروز برای تو برکت های تازه داره

خانه | Miracles | خداوند امروز برای تو برکت های تازه داره

من می‌خوام که هرکدوم از ما هم امروز صبح، مثل ارمیای نبی، با تمام وجودمون اعلام کنیم:

“اما با این همه وقتی رنج هایم را به یادم می آورم، نومید نمی شوم، زیرا محبت خداوند پایدار و رحمت او بی پایان است. آنها هر صبح تازه می باشند و وفاداری او عظیم است. خداوند همه چیز من است، پس بر او امید دارم.”

 (مراثی ارمیا باب ۳ آیه‌های ۲۱ تا ۲۴)

رحمت و محبت خداوند همیشه هست و هر روز صبح برای هرکدوم از ما تازه می‌شن! با این حال، گاهی اوقات ممکنه کشش داشته باشیم که تمرکزمونو روی چیزایی بذاریم که تو زندگیمون خوب پیش نمی‌رن، نه چیزهایی که درسته! اگه این حس توی تو هم هست، داشتن یه دفتر شکرگزاری می‌تونه کلی بهت کمک کنه.

این یعنی هر روز چند دقیقه وقت بذاری و چیزایی رو که واقعاً بابتشون سپاسگزاری رو بنویسی، مثل افکاری که از روح القدس الهام گرفته شده، یه ایده‌ی نوآورانه، یا هر چیزی که وقتی داری کتاب مقدس رو می‌خونی بهت الهام می‌شه.

این کار باعث می‌شه تو این چیزها رو بیشتر به زندگیت جذب کنی و بهت کمک می‌کنه تا در زمینه‌ی شکرگزاری از خداوند رشد کنی. این یه راه فوق‌العاده برای کنار گذاشتن نگرانیه! چون بهت یادآوری می‌کنه، مثلاً اگه روز سختی داشتی، دوباره به خوبی‌های خداوند فکر کنی و برکت‌هایی که بهت داده رو دوباره به یاد بیاری و مرور کنی.

خداوند وفاداره؛ او تغییر نمی‌کنه. دعام اینه که هر روزی که زندگی می‌کنی، بیشتر و بیشتر به او نزدیک بشی!

پروردگارا،

خدایا، کمکم کن تا در هر موقعیتی، چشمانم را از مشکلات دنیایی برگیرم و به تو، منبع همه خوبی‌ها، دوخته شوند. به من توانایی ده تا در برابر هر چالشی، با عشق، شکرگزاری و امیدواری پاسخ دهم.

خداوندا، تو راهنمای من هستی. با هر قدمی که برمی‌دارم، راهنمایی و حمایت تو را درکنارم احساس می‌کنم.

 به نام عیسی مسیح،

 آمین.

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.