خداوند از تو محافظت می کند!

خداوند از تو محافظت می کند!

خانه | Miracles | خداوند از تو محافظت می کند!

آیا آگاه هستی که همین الان، تو در امنیت و قدرت الهی قرار داری؟

فرشته ها امتداد بازوهای خداوند هستند. آنها دقیقا اراده او را عملی می کنند، اگرچه ما غالبا آنها را با چشم های فیزیکی خودمان نمی بینیم!

در کتاب مقدس، عبرانیان باب 1، آیه 14 نوشته شده: “زيرا فرشته‌ها فقط روح‌هايی خدمتگزار هستند، و برای کمک و مراقبت از کسانی فرستاده می‌شوند كه مايلند نجات الهی را دريافت نمايند.”

دوست عزیز، حتی اگر فرشته ها را با چشم نبینیم ولی افراد زیادی از مداخله آنها در زندگی هایشان صحبت می کنند؛ و ما می دانیم که قدرت شان در مقایسه با توان ما بسیار بیشتر است.

یک روز وقتی سوار ماشینم شدم و از پارکینگ بیرون می آمدم، مردی به من اشاره کرد که بایستم. توقف کردم؛ تصورم این بود که می خواهد چیزی به من بگوید. بلافاصله، ماشینی با سرعت زیاد از پشت یک ساختمان بیرون آمد. در یک لحظه، رد شدنِ سریع ماشین را از جلوی خودم دیدم، شوکه شده بودم، چون حرکت من می توانست یک تصادف مرگبار ایجاد کند. همان موقع برگشتم تا از آن مرد تشکر کنم، اما او ناپدید شده بود!

کاملا او را به یاد دارم. مردی قد بلند که ورزشکار به نظر می رسید و لباس ورزشی آبی که کمی براق بنظر می رسید، پوشیده بود. شبیه هیچ کدام از همسایه ها نبود. وقتی به من اشاره کرد که بایستم، به هیچ وجه نمی توانست ماشین دیگر را ببیند چون آن ماشین از پشت سرش آمد. ضمنا قبل از اینکه بتوانم از او تشکر کنم ناپدید شد. در مجموع، نظر من اینست که این مرد فرشته‌ای بود که خدا برای حفاظت من فرستاد.

این نمونه ای است که نشان می‌دهد فرشتگان در کنار ما هستند. آنها اغلب در موقعیت‌هایی دخالت می‌کنند که دشمن رنج یا حتی مرگ را برای ما تنظیم کرده است.

بله دوست من، خداوند زندگی ما را در دست دارد و در آن عمل می کند. او قادر است ما را از سخت ترین نبردها خارج کند!

مطمئن باش که خدا از تو محافظت می کند.

مشاهده مطالب بیشتر

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.