خداوند از تو درخواست می‌کنه که…!

خداوند از تو درخواست می‌کنه که…!

خانه | Miracles | خداوند از تو درخواست می‌کنه که…!

دوست عزیزم،

بیا امروز به این فکر کنیم که خداوند از ما چی می‌خواد.

 تا حالا فکر کردی که “خداوندا، من برای انجام اراده تو چیکار می‌تونم بکنم؟” یا “خداوندا، چطور می‌تونم به انجام اراده تو در زمین کمک کنم؟” ما همیشه درخواست‌هامون رو به خدا می‌بریم، اما فراموش نکنیم که او هم خواسته‌هایی داره که می‌خواد ما اون‌ها رو بر روی زمین برآورده کنیم. در انجیل متا ۶: ۳۳ خوندیم که:

“اگر شما قبل از هرچیز، به ملکوت و عدالت خدا دل ببندید، او همه‌ی این نیازهای شما را برآورده خواهد ساخت.”

 انجیل متا ۶: ۳۳

حالا بیا فکر کنیم که “جست‌وجوی عدالت خداوند” دقیقاً به چه معنیه. در کتاب میکاه ۶: ۸، می‌خونیم: “خداوند به ما فرموده است که از ما چه می‌خواهد. آنچه او از ما می‌خواهد این است که رحم و انصاف داشته باشیم و با کمال فروتنی احکامش را به‌جا آوریم.”

(میکاه ۶: ۸)

خداوند می‌خواد ما به عنوان سفیران پادشاهی او، عدالت، رحم و فروتنی را در زندگی‌مون به نمایش بگذاریم. اگر مطمئن نیستی که باید چه کاری انجام بدی، نمونه‌هایی در کتاب مقدس هست که می‌تونه کمکت کنه.

از کتاب یعقوب ۱: ۲۲، می‌خونیم که باید نه تنها کلام خدا رو بشنویم بلکه به اون عمل کنیم.

(یعقوب ۱: ۲۲)

در متا۲۲: ۳۷-۳۹ ، مسیح می‌گه:

“خداوند، خدای خود را با تمام دل و تمام جان و تمام عقل خود دوست بدار. این اولین و بزرگترین حکم شریعت است. دومین حکمی که به همان اندازه مهم است شبیه اولی است، یعنی همسایه‌ات را مانند جان خود دوست بدار.”

(انجیل متا ۲۲: ۳۷-۳۹ )

و در امثال سلیمان ۱۵: ۳۳، می‌خونیم که خداترسی به انسان حکمت می‌آموزد و فروتنی عزت به بار می‌آورد.

(امثال سلیمان ۱۵: ۳۳)

پس بیا امروز از خداوند بپرسیم که “خداوندا، تو چی می‌خوای من انجام بدم؟” وقتی پاسخش رو دریافت کردیم، فقط یک کار می‌مونه:

 “حرکت کردن در مسیر اراده‌ی خداوند.”

اگه دوست داری، الان با من هم‌دعا کن و بگو: “پدر آسمانی، من می‌خوام که به اراده‌ی تو در زندگیم عمل کنم. به من حکمت و قدرت بده تا بتونم کلامت رو نه فقط بشنوم، بلکه به اون عمل کنم. به من نشون بده که چطور می‌تونم به دیگران عشق بورزم و با فروتنی در مسیر تو گام بردارم. پدر، من می‌خوام زندگیم نمایشی از عدالت، رحمت و محبت تو باشه. هر روز، هر لحظه، منو راهنمایی کن تا بتونم خواسته‌های تو رو در زندگیم و در دنیا به انجام برسونم.

 به نام عیسای مسیح،

 آمین!”

بیا امروز چند لحظه‌ای وقت بذاریم و از خداوند بخوایم که به ما نشون بده چطور می‌تونیم در جست‌وجوی عدالت او باشیم و اراده‌اش رو در زندگی‌مون به انجام برسونیم.

وقتی خداوند به ما پاسخ می‌ده، مهمه که حرکت کنیم و با ایمان و تعهد کامل در مسیری که او برای ما تعیین کرده قدم برداریم. بیا امروز تصمیم بگیریم که نه تنها شنونده‌ی کلام خدا باشیم، بلکه عاملان انجامش هم باشیم.

حالا چند لحظه‌ای چشمات رو ببند و این جمله رو با خودت تکرار کن و بگو: “من در خدمت اراده‌ی خداوند هستم و هر روز تلاش می‌کنم تا خواسته‌های او رو در زندگی‌ام به انجام برسونم. من در عشق و فروتنی به دیگران خدمت می‌کنم و هر روز به دنبال راه‌هایی هستم تا عدالت خداوند رو در زندگی‌ام به نمایش بگذارم.”

آمین!

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.