خداوند از تجلی فیض خود در تو خشنود است

خداوند از تجلی فیض خود در تو خشنود است

خانه | Miracles | خداوند از تجلی فیض خود در تو خشنود است

دوست گرامی،

خداوند بی‌اندازه از تجلی فیض خود در تو خشنود است. هیچ میزان اشتباه یا گناه نمی‌تواند با عظمت عشق خداوند به تو برابری کند. ممکن است گاهی احساس کنی زیر بار گناهان له شده‌ای، به طوری که حتی فکر کنی، “دعا کردن برایم ممکن نیست” یا “نمی‌توانم در این حالت به حضور خدا بروم.”

اما، همان‌طور که عبرانیان ۴: ۱۶ به ما یادآوری می‌کند، «پس بیایید تا با دلیری به تخت ‌فیض‌بخش خدا نزدیک شویم تا رحمت یافته و در وقت احتیاج از او فیض یابیم.» او همیشه آماده است تا فیض و رحمت خود را بر تو ببارد و گناهانت را پاک سازد. عیسی با عشقی فراتر از درک ما می‌فرماید: «… ‘من رحمت می‌خواهم، نه قربانی،’ زیرا من نیامدم تا پرهیزکاران را دعوت کنم، بلکه گناه‌کاران را.» (متی ۹: ۱۳)

دوست عزیز، خداوند تو را در هر وضعیتی می‌پذیرد، آغوش او همواره باز است، آماده برای آرامش و درمان درد‌های تو. او مهربان و سرشار از عشق و محبت است، واقعاً از نشان دادن فیض خود نسبت به تو و از طریق تو لذت می‌برد.

دعا کنیم:
«پدر آسمانی، به تو برای همهٔ اشتباهاتم طلب بخشش می‌کنم. دعا می‌کنم که این بار سنگین را از دوش من برداری و به من آزادی واقعی در خودت را نشان دهی. ممنون از رحمت و فیض بی‌پایانت.
به نام عیسی،
آمین.»

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.