خاک وجود تو چگونه است؟

خاک وجود تو چگونه است؟

خانه | Miracles | خاک وجود تو چگونه است؟

آیا احساس می کنی تو هم استعداد پرورش گیاهان را داری؟ من شخصا به این نتیجه رسیده ام که نگاه داری از یک گیاه، برای اینکه رشد کند و شکوفا شود، کار آسانی نیست.

 برای اینکه یک گیاه بتواند رشد کند، به چه چیزهایی نیاز دارد؟

 مسلما خاک مرغوب و سرشار از عناصر معدنی. بدون شک این را می دانی که هر خاکی نمی تواند برای رشد و تغذیه ی گیاه موثر باشد!

برای این که خاک بتواند مأموریت خود را انجام دهد، باید دارای ظرفیت نگاه داری آب کافی برای حفظ رطوبت باشد و در عین حال امکان تهویه ی موثر در ریشه ها را فراهم کند. تا ریشه بتواند نفس بکشد.

دوست من! خاک وجود تو، قلب توست و مراقبت از آن بسیار مهم است!

خاک قلب ات را به صورت منظم با کلام خدا آبیاری کن و مرطوب نگاه دار، چرا که درون تو را شاداب می کند و همچنین تاثیرات مهمی را در زندگی تو به جا می گذارد! زیرا کتاب مقدس، در متی، فصل 12، آیه ی 34، به ما می گوید: “که دهان از فراوانیِ قلب سخن می گوید.”

خاک قلب ات را اغلب با دعا، تهویه کن. گفتگوهای صمیمانه با خداوند مانند نفس های تازه ای در زندگی روزمره ی تو خواهد بود. در حین دعا، سخنان ات صادقانه و تا حد امکان شفاف باشد و همین طور گوش هایت آماده، برای شنیدن آن چه که خداوند می خواهد به تو بگوید.

دوست خوبم! مراقب قلب ات باش. همان طور که کتاب مقدس، امثال فصل 4، آیه ی 23، به ما می گوید که زندگی از قلب تو سرچشمه می گیرد…« دل خویش را با مراقبت تمام پاس دار، زیرا سرچشمه ی امور حیاتی است.»

بیا با هم این شهادت زیبا را بخوانیم: «من حتی نمی دانم چطور تاثیر به موقع بودن پیام های شما را توصیف کنم. مطمئن ام که اراده ی خدا بوده و است. امروز صبح،  فیلیپیان، فصل 3، آیه های 10 تا 13، را مطالعه کردم. “مسابقه را با پشتکار به خط پایان برسانید و تسلیم نشوید”… این پیام برای من خیلی به موقع  بود. تشویقی بود برای من، در لحظات ناامید کننده ای که اخیرا با آن ها مبارزه می کردم و هم اکنون ایمیل “هر روز، یک معجزه” را خواندم که در مورد همان موضوعی صحبت کرده بود که صبح خوانده بودم، که با پشتکار در مسابقه شرکت کنید… این پیام برای من بود. از این که به صدای روح القدس گوش می دهید و روزانه این پیام ها را برای ما ارسال می کنید سپاس گزارم. این واقعا یک معجزه است که هر روز مستقیما با یک نفر با مسائل مختلف صحبت می کنید. خداوند شما را برکت دهد و شما را با روح خود پر بسازد تا زندگی ها را تبدیل کنید.»

مشاهده مطالب بیشتر

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.