تو گنجی در چشمان خداوند هستی

تو گنجی در چشمان خداوند هستی

خانه | Miracles | تو گنجی در چشمان خداوند هستی

دوست عزیز،

آیا تا به حال به این فکر کرده‌ای که چقدر برای خدا ارزشمندی؟ این پیام، نشانه‌ای از محبت و توجه بی‌پایان او به توست. خداوند، آفرینندهٔ هستی، تو را با عشق بی‌کران خود ساخته و هر لحظه به تو می‌نگرد.

«من به تو چشم دوخته‌ام!» این جمله نه تنها عبارتی عمیق از محبت است، بلکه اطمینانی است که در هر مسیری، در هر چالشی، خدا همیشه با توست. نگاهش به تو نه تنها مهربان، بلکه مملو از مراقبت و دلسوزی است.

داوود در مزمور ۱۷ آیه ۸ از خدا خواهش کرد تا مانند گنجینه‌ای در چشم او نگهداری شود، «مرا مانند مردمک چشمان خود محافظت کن و در سایۀ بال‌هایت پناهم ده.»

این دعا، نمادی از امید و اطمینان است. تو نیز همچون داوود می‌توانی در سایه بالهای خداوند پناه بگیری، جایی که امنیت و آرامش وجود دارد.

تو دوست عزیز، همچون گنجی در چشمان خداوند هستی، و او همیشه در حال نظارت و مراقبت از توست.

«خداوند می‌گوید: «به تو حکمت خواهم داد، و راهی را که باید بروی، به تو نشان خواهم داد؛

چشمانم بر تو است و تو را هدایت خواهم نمود.»

(مزمور ۳۲ آیه ۸)

این وعده، نشان‌دهنده‌ٔ مراقبت دائمی و هدایت خداوند در زندگی‌ات است.

باور داشته باش که خدا در هر لحظه از زندگی، در کنار تو قدم می‌زند. او در شادی‌هایت شریک و در غم‌هایت پشتیبان توست. اجازه بده نور و عشق او تو را در هر مسیری هدایت کند و به یاد داشته باش که هیچگاه تنها نیستی.

در این لحظه مقدس، بیا با هم دعا کنیم:

«پروردگارا، شکرگزارم برای نگاه مهربان و مراقبت‌های بی‌دریغ تو. در سایه بالهایت، امنیت و آرامش را حس می‌کنم و می‌دانم که در هر گامی مرا هدایت می‌کنی. برکت‌هایت را بر من ریز، و مرا در مسیر عشق و نورت هدایت فرما.

به نام عیسی مسیح،

آمین.»

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.