تو وارثِ پادشاهی خداوند هستی!

تو وارثِ پادشاهی خداوند هستی!

خانه | Miracles | تو وارثِ پادشاهی خداوند هستی!

دوست خوبم،

فکر کن به این که تو یه سفر عالی رو شروع کردی و هدفت اینه که به پادشاهی خداوند عمیق‌تر نگاه کنی. ببینیم چطور می‌تونیم این پادشاهی رو تعریف کنیم. در کتاب مقدس، “پادشاهی خداوند” یا “پادشاهی بهشت” ۱۰۰ بار، “انجیل” ۹۰ بار و “کلیسا” هم ۱۰۰ بار اومده. این تکرار نشون می‌ده چقدر این مفهوم برای خداوند مهمه.

در انجیل متا ۶: ۳۳، اهمیت این پادشاهی این‌طور بیان می‌شه:

“شما قبل از هر چیز برای به‌دست‌آوردنِ پادشاهی خدا و انجام خواسته‌های او بکوشید، آن وقت همه‌ی این چیزها نیز به شما داده خواهد شد.”

 (به انجیل متا ۶: ۳۳)

پس وقتی عیسا از ما می‌خواد که پادشاهی خداوند رو جست‌وجو کنیم، در واقع دعوتمون می‌کنه به دنبال ارزش‌هایی مثل عدالت، صلح، محبت و آرامش باشیم.

حالا می‌خوام که تو رو به کشفیات جدید دعوت کنم. بیا ابتدا ببینیم پادشاه این پادشاهی کیه و اراده و خواستش چیه. وقتی تمام قلب و جانت رو می‌ذاری روی این، می‌بینی که همه‌ی چیزهای دیگه به تو داده می‌شه.

می‌دونی، “پادشاهی خداوند” یعنی حوزه‌ی پادشاه. در رومیان ۱۴: ۱۷ می‌خونیم که:

“زیرا پادشاهیِ خدا خوردن و نوشیدن نیست؛ بلکه شامل نیکی و آرامش و خوشی در روح‌القدس است.”

(رومیان ۱۴: ۱۷)

پس تو متعلق به این پادشاهی هستی، جایی که عیسای خداوند پادشاهه و تو در این پادشاهی نقش خاصی داری. تصور کن که تو نه تنها بخشی از این پادشاهی هستی، بلکه یکی از وارثانش هم هستی! فرزند محبوبِ پادشاه این آفرینش، با نامت که در دفتر حیات ثبت شده. تو بر سَرِ سفره‌ی این پادشاه جایی داری و به تو گنج‌های مادی و معنوی بی‌شماری بخشیده شده. در عیسای‌مسیح، همه چیز از آن توست!

 رومیان ۸:  ۱۷ می‌گه:

“و اگر فرزندان او هستیم، در آن صورت، وارث نیز هستیم و اگر ما در رنج مسیح شریک هستیم، در جلالِ او نیز شریک خواهیم شد.”

(لینک به رومیان ۸: ۱۷)

بیا امروز به این فکر کن که تو در این پادشاهی چه جایگاهی داری. تو نه تنها یه شهروند ساده نیستی، بلکه تو یکی از اعضای خاندان سلطنتی هستی! این یعنی تو حق داری در تمام برکات، عدالت، صلح و آرامشی که این پادشاهی به همراه داره شریک باشی.

یکی از دوستان تیم ما می‌نویسه:

 “ایمیل‌های ‘هر روز یک معجزه’ مثل نوری هستن که روزهام رو روشن می‌کنن. این پیام‌ها به من یادآوری می‌کنن که من جزئی از پادشاهی عیسا هستم و هر روز با این اطمینان قدم برمی‌دارم که من به عیسا تعلق دارم و او پادشاه زندگی منه.”

حالا چشمات رو ببند و با خودت بگو:

“من تا ابد به پادشاهی عیسای خداوند تعلق دارم. من فرزند پادشاهم و در هر قدم از زندگیم، او با منه.”

آمین!

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.