تو هم می‌خوای از خداوند دریافت کنی؟

تو هم می‌خوای از خداوند دریافت کنی؟

خانه | Miracles | تو هم می‌خوای از خداوند دریافت کنی؟

دوست عزیزم،

امروز می‌خوام ازت بپرسم: وقتی به حضور خداوند می‌ری، چه درخواست‌هایی از او داری؟ شاید از خداوند بخوای تو رو در انجام وظایفی که بر عهده‌ات گذاشته کمک کنه، یا برای سختی‌ها و مشکلات زندگی صبر و قدرت بهت بده، شاید هم از او بخوای در امور مالی حکمت و کمک بهت بده و یا اشتباهاتت رو ببخشه و یاد بده که تو هم دیگران رو ببخشی.

خداوند بهتر از هر کسی به نیازهای تو آگاهه و همیشه به فکر تأمین اونهاست. در کتاب مقدس، وعده‌های فراوانی از خداوند وجود داره که نشون می‌ده چطور او به تمام نیازهای ما پاسخ می‌ده. بیا چند نمونه رو با هم بخونیم:

۱- در فیلیپیان ۴:  ۱۹خوندیم: “و خدای من همه‌ی احتیاجات شما را با ثروت عظیم خود در مسیح عیسا رفع خواهد کرد.”

   (فیلیپیان ۴: ۱۹)

۲- در دوم قرنتیان ۹:  ۸ می‌خونیم:

“اما خدا قادر است هر نعمتی را بیش از نیازتان به شما عطا فرماید، تا نه فقط احتیاجات خودتان برآورده شود، بلکه از مازاد آن بتوانید برای خدمات نیکوکارانه و کمک به دیگران استفاده کنید.”

   (دوم قرنتیان ۹: ۸)

۳- داوود در مزمور ۱۱۹ :۹۰-۹۱ می‌گه: “وفاداریِ تو در تمام نسل ها پایدار است، تو زمین را آفریده‌ای و استوار خواهد بود. تمام آفرینش به فرمان تو ایستاده است، زیرا همه در خدمت تو هستند.”

   (مزمور ۱۱۹ :۹۰-۹۱)

ما گاهی اوقات فکر می‌کنیم که خداوند برای مشکلات کوچک ما وقت نداره، اما او پدر دوست‌داشتنی ماست و همیشه به فکر برآورده کردن نیازهای ماست، چه بزرگ و چه کوچک.

حالا چند لحظه‌ای چشمات رو ببند و این جمله رو با خودت تکرار کن:

 “خداوند در زمان مناسب بهترین‌ها رو به من می‌بخشه.”

آمین!

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.