تو نور و نمک زمینی!

تو نور و نمک زمینی!

خانه | Miracles | تو نور و نمک زمینی!

امروز، خداوند می خواهد با تو صحبت کند، از تو دعوت می کنم تا به سخنان او گوش دهی و اجازه دهی تا با این کلمات اعماق وجودت را لمس کند.

فرزندم!این تو هستی…

این تو هستی که من، تو را برگزیدم تا خبر خوش نجات را اعلام کنی. تا ارزش ملکوت مرا نشان دهی و حامل محبت باشی و حقیقت را بدون هیچ سازشی و هیچ تغییری اعلام کنی.

من، تو را به عنوان مسکن خود انتخاب کردم و برگزیدم تا سلطنت خود را در زندگی تو بنا کنم. تو را  سفیر صلح در پادشاهی ام قرار دادم.

 بله، این دنیا یک انقلاب را تجربه خواهد کرد. انقلابی از جنس محبت!  محبتی که نمی توان آن را متوقف کرد، یا مانع از آن شد. این محبت از طریق تو نیز جاری خواهد شد. پس نگو که مهم نیستی یا نمی توانی… تو روح من و کلام مرا در خود داری!

روی من را بطلب و جستجو کن، از من تعلیم بگیر، افکارت را بر من ثابت نگه دار و با اشتیاق و محبت عمل کن.

چشمانت را از گرسنگان برنگردان. دستت را برای کمک دراز کن. گوش هایت را بر فریاد آسیب دیده ها نبند و غمخوار آنها باش. بیوه و یتیم را پس نزن و زندانی را فراموش نکن.

 می خواهم از طریق تو قلب ها را لمس و زندگی ها را متحول کنم!

‏ DNA و خون من، در رگ های تو جریان دارد.  می خواهم، هر چیزی که من هستم، تو هم باشی، دوست داشتنی، سخاوتمند، دلسوز و خیلی چیزهای دیگر…

 فراموش نکن: تو نور و نمک زمینی!»

به شهادتی از یک دوست همراه توجه کن:«من گاهی ناامید می شوم. در عین حال، به نظر می رسد “هر روز، یک معجزه” این را درک می کند و احساس می کنم یک رابطه شخصی با من دارد و خیلی واضح با قلبم صحبت می کند و مرا تشویق می کند که به مسیرم ادامه دهم که مستلزم رفتن هر روزه به زندان و رسیدگی به بسیاری از افراد گم گشته در آنجاست. افرادی را می بینم که خداوند می خواهد از طریق من قلب آنها را لمس کند. شاید هیچ پاداشی در قبال آن دریافت نکنم. اما احساس می کنم که از نگاه و نیکویی خداوند بهره مند شده ام. از پیام های شما برکت می گیرم. خدا از طریق تیم شما با من صحبت می کند. ایمان دارم هر چیزی با عیسی ممکن است، آمین!»

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.