تو دستان خدا هستی!

تو دستان خدا هستی!

خانه | Miracles | تو دستان خدا هستی!

هر روز شهادت‌های بسیاری، از عزیزان کلیسا دریافت می‌کنم. با من در میان می‌گذارند که خداوند چطور زندگی آنها را تبدیل و احیا کرده است. این یک موهبت و امتیاز است که خداوند می تواند از طریق یک ایمیل ساده روزانه برای انجام بسیاری از کارهای قابل توجه استفاده کند. همه ی جلال از آن اوست!

در حقیقت خداوند، اغلب از ما برای برکت دادن به دیگران استفاده می کند. چون ما بدن مسیح هستیم!

در کتاب مقدس، اول قرنتیان، فصل 12، آیه ی 27، آمده است:« مقصود از این سخنان این است که شما همگی با هم، بدن مسیح هستید، اما هر یک به تنهایی عضوی مستقل و ضروری در این بدن می باشید.»

و من باور دارم ما به عنوان فرزند خدا وظیفه داریم که محبت او را آشکار کنیم. وظیفه داریم که این متن های کوتاه را برای تشویق دوستان یا همسایه ای که به کمک نیاز دارد ارسال و دستِ یاری به طرفشان دراز کنیم.

همانطور که در متی، فصل 19، آیه ی 19، آمده است:«… دیگران را مانند خودت دوست داشته باش.»

شهادت بنا کننده ای را که یکی از دوستان همراه ما فرستاده است، با تو به اشتراک می گذارم:« در یکی از پیام های شما خواندم که خداوند از تو در زندگی دیگران استفاده می کند در واقع روز بعد، تماس تلفنی ای از دوستی که 2 سال از او خبری نداشتم، دریافت کردم. او احساس می کرد چیزی او را تحت فشار قرار می دهد تا با من تماس بگیرید. در آستانه ی طلاق، نگران و حتی در فکر خودکشی بود. به او  دلداری دادم و برایش دعا کردم. بعد از آن، رابطه ی او با همسرش خوب شد! شکر می کنم برای این پیام های دلگرم کننده که برای ما می فرستید. برکت خدا با شما باشد.»

دوست من! تو با خون عیسی بازخرید و خریداری شده ای، و او، در تو زندگی می کند، خداوند می تواند از طریق تو زندگی دیگران را برکت دهد و پاسخی برای مشکلات آنها داشته باشد.

بیا در این مورد با هم دعا کنیم:« خداوندا، من انتخاب می کنم که مانند تو محبت داشته باشم، تا ظرفی باشم که برای برکت دادن، آرامش و بلند کردن دیگران استفاده کنی! در نام عیسی طلبیدم، آمین.»

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.