تو در خداوند قادر و توانا هستی.

تو در خداوند قادر و توانا هستی.

خانه | Miracles | تو در خداوند قادر و توانا هستی.

گاهی اوقات ممکن است در طی سال‌ های تحصیلی، خاطرات و زخم‌ هایی برایت ایجاد شده باشد که ترجیح می‌ دهی فراموش کنی. متاسفانه، امروزه به ندرت می‎توان تشویق و تمجید واقعی و دائمی دانش آموزان را در سیستم‎ های آموزشی یافت.

درعوض نمرات، تنبیه‌ ها یا مقایسه‌ ها اغلب برای ما پیام‌ هایی دارند، مانند: «تو هرگز به اندازه‌ ی کافی خوب نخواهی بود.»، «تو به درد هیچ کاری نمی خوری.»، «تو به اندازه ی کافی باهوش نیستی.» یا به سادگی، «تو برای انجام این کار توانایی نداری.»

اما خدا چیز دیگری به تو می گوید و این صدایی است که باید گوش دهی.

خداوند به تو می‌گوید: «تو توانایی کامل داری! ذهن مسیح را داری…! درخشان و کافی هستی! من به تو ایمان دارم، چون قبلاً بر بسیاری از چالش ها غلبه کرده ای! یک قدم بردار و به جلو برو… من با تو هستم!»

دوست من! بگذار امروز این کلمات برای تو به واقعیت تبدیل شوند. بگذار بلندت کنند!

دوباره آنها را بخوان، گوش داده و بر خود اعلام کن: “تو کاملاً قادر هستی! ذهن مسیح را داری…! درخشان و کافی هستی! خدا به تو ایمان دارد، چون قبلاً بر بسیاری از چالش ها غلبه کرده ای! یک قدم به جلو برو… خدا با توست!»

لطفا به شهادتی که یکی از عزیزان برای ما فرستاده، توجه کن:
«درود بر شما عزیزان، نمی توانم به شما بگویم که با خواندن این ایمیل خاص چه تاییدی از خداوند دریافت کردم. این صدا را از درون سرم می شنوم که می گوید: «یک زندگی ایمانی جدید را شروع کن.» صدای دیگری می گوید: «من لایق نیستم. به اندازه کافی تحصیل نکرده ام، یا حتی یک محقق کتاب مقدس نیستم.» اما، خدا می گوید نیازی نیست که باشم. اگر به خداوند عیسی ایمان داشته باشی، او را به عنوان خداوند و نجات دهنده ی خود بپذیری و به او خدمت کنی، آنگاه مجهز خواهی شد تا راه رفتن در این مسیر را آغاز کنی.
من آزمایش های زیادی را پشت سر گذاشته ام. خدای زنده بارها مرا از آن طوفان ها بیرون کشیده است. او همانطور که وعده داده، خود را ثابت کرده است. کلام او راست و حقیقی است. وقتی ایمیل ها را می خوانم، از پیامی که برایم دارند، شگفت زده می شوم. تعدادی از آیه های مورد علاقه ام در ایمیل ها گنجانده می شود. آنها را در دفترم یادداشت می کنم. اولین قدم خود را بر می دارم. احساس می کنم باید شاهد کار های بزرگ خداوند باشم و برای بشارت دادن تلاش کنم. شکرگزار وجود شما و عزیزان دست اندر کارِ «هر روز، یک معجزه» در خداوند هستم.

دوست خوبم! ازت دعوت می کنم که امروز صبح با این آهنگ زیبا و صمیمانه خداوند را ستایش کنی:

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.