تو بی نظیری

تو بی نظیری

خانه | Miracles | تو بی نظیری

 خداوند آفریدگاری است که به هیچ وجه در خلقت خودش کوتاهی نکرده… هر کدام از مخلوقات او منحصر به فرد هستند، از جمله تو!  تو در نوع خودت بی نظیری! در استعدادها و توانایی هایی که داری!

 اراده خدا این طور بوده … بله، تو “گوهری” در درون خودت داری، دوستِ من!  این “هدیه” در نوع خود بی نظیر و بی مانند است و می توانی دیگران را از آن بهره مند کنی!

 شاید تو از قبل نسبت به داشته های خودت آگاه بودی، ولی اگر هنوز ویژگی  منحصر به فرد خودت را نمی شناسی، جستجو کن تا آن را پیدا کنی! یک موهبت یا ویژگی خاص که خداوند به تو داده، و می تواند برای دیگران هم مفید باشد؛ از خدا بخواه که آن را برای تو آشکار کند تا بتوانی تقویتش کنی.

آیه ای از کتاب مقدس برای شخص توست…«من خداوندی هستم که تو را آفریده‌ام، از روز تولّدت، از تو حمایت کرده‌ام. نترس، تو بنده من و قوم برگزیده و محبوب من هستی.» ( اشعيا باب 44، آیه 2 )

 یکی از همراهان کلیسا این طور نوشته است: “سلام، خدا را برای وجود پر از برکت شما شکر می کنم، چون از طریق “هر روز یک معجزه” دیگران را برکت می دهید. از وقتی این پیام ها را دریافت می کنم، تغییراتی در زندگی ام انجام شده است. خودم را همین طور که هستم دوست دارم… یاد گرفتم گذشته ام را رها کنم، و تمرکزم بر روی خداوند باشد. در حال حاضر آرامش دارم و نگران چیزی نیستم. می دانم که، کنترل همه چیز در دستان خداست. دعا می کنم که خدا به شما و تیم تان برکت بدهد؛ و از شما برای برکت بیشتر در زندگی انسان ها استفاده کند.”

 دوست عزیز… من هم از این که تو هر روز این پیام ها را می خوانی، متشکرم و از تو قدردانی می کنم. تو این توانایی را داری که در دنیای اطرافت تغییر ایجاد کنی، به یاد داشته باش که تو بی مانندی، تو معجزه خداوند هستی!

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.