تو بر دنیا چیره شده ای!

تو بر دنیا چیره شده ای!

خانه | Miracles | تو بر دنیا چیره شده ای!

آیا به فیلم های ابرقهرمانی علاقه ای داری؟ من برخی از آنها را واقعاً الهام‌ بخش می‌دانم… به نوعی با من صحبت می‌ کنند و به من این پیام را می‌ دهند که هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد، حتی اگر قهرمان توسط حملات دشمن درهم شکسته شود. پیروزی، آن‌ قدر که ما فکر می‌ کنیم دست نیافتنی نیست.

اما بر خلاف ابرقهرمانان، تو برای به دست آوردن پیروزی در موقعیت خود، نیاز به نیروی مافوق بشری نداری… تو از قبل آن چه را که باید داشته باشی، داری! در واقع، تو قدرت فوق العاده ای را در اختیار داری که به تو امکان می دهد پیروز شوی…

کتاب مقدس، اول یوحنا، فصل 5، آیه ی 4، می گوید: «زیرا هر فرزند خدا می تواند احکام خدا را به جا آورد و با ایمان و توکل به مسیح، بر گناه و لذت های ناپاک دنیا غلبه کند.»

دوست من! ایمان تو برای غلبه بر افسردگی، غلبه بر اتهامات شیطان، غلبه بر دلسردی و ترس و غلبه بر هر چیزی که ممکن است بر “ضد” برنامه های خدا برای زندگی تو باشد، کافی است!

چون تو فرزند خدا هستی، بر دنیا چیره شدی! این پیروزی را بر زندگی خود اعلام کن و آن را بسُرا! دشمن دروغگویی است که فقط می‌ خواهد تو را نابود کند، اما کسی که در توست قوی‌ ترو بزرگ‌ تر است، او برای تو پیروز شده است.

نگذار شیطان باعث شود فکر کنی همه چیز از دست رفته است…ایمان، تو را پیروز می کند! این قدرتی است که خداوند در درون تو قرار داده است، قدرتی که امروز، دوباره آن را در درون تو جاری می سازد!

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.