تو برای پادشاهی ساخته شدی!

تو برای پادشاهی ساخته شدی!

خانه | Miracles | تو برای پادشاهی ساخته شدی!

دوست عزیز،

امروز می خوام از یه پیروزیِ تموم نشدنی برات بگم و اون رستاخیزِ خداوند عیسا از جهانِ مردگانه.

رستاخیز، حسِ امید به ابدیت بهت میده و اینطور نیست که فقط برای جاودانگی تعریف شده باشه. برعکس، رستاخیز برای امروزِ من و تو و برای زندگیِ روی همین کره ی خاکیه. پولس رسول، در کتاب رومیان، ۱۷:۵،  به ثمرات رستاخیزِ عیسایِ خداوند در زندگی‌هامون اینطور اشاره میکنه و میگه:

“به سببِ نافرمانیِ آن یک نفر و به‌ خاطر او، مرگ بر سرنوشتِ بشر حاکم شد، امّا چقدر نتیجه ی آنچه آن انسان دیگر یعنی عیسا مسیح انجام داد بزرگتر است! همه ی کسانی که فیضِ فراوانِ خدا و بخششِ رایگانِ نیکیِ مطلق او را دریافت کردند، به وسیله ی مسیح در زندگانی حکومت خواهند نمود.”

وقتی بر کلامِ خداوند از زبان پولس تعمق می‌کنیم، می‌فهمیم که هر چقدر بیشتر در این فیضِ رستاخیزِ خداوند غرق بشیم، می‌تونیم به عنوان پادشاه بر زندگی هامون سلطنت کنیم. برده‌هایی بودیم که امروز پادشاه هستیم و این سلطنتِ ابدی رو مدیون رستاخیزِ عیسا مسیح هستیم که برای فرزندانش به ارث گذاشته.

دوست من،

امروز میخوام همین خبرِ خوش رو بهت بدم که تو در این زندگی برای سلطنت و فرمانروایی خونده شدی، نه اینکه تحت تاثیر شرایطِ اطرافت باشی یا بدبختی ها، فلاکت ها و تاریکی رو دنبال کنی!

عیسایِ خداوند کاملن تو رو میفهمه و درک میکنه که:

*این مشکلات می‌تونه ما رو در خودش فرو ببره،

* اینکه از دست دادن عزیزمون می‌تونه ما رو نابود کنه،

*اینکه جدایی چقدر می‌تونه دردناک باشه،

*یا اینکه زندگی با مشکلات مالی می‌تونه باعث درد و رنج ما بشه.

درسته که خدا همه چیز رو می‌دونه، ولی بازم به یادِ ما میاره که فرزندم:

این تو هستی که بر مشکلاتت سوار میشی و بر اونها فرمانروایی میکنی؛ نه اینکه به اونها اجازه بدی، سوارِ تو بشن و هرجا دلشون خواست تو رو بکشونن!

میتونم حست رو درک کنم؛ اینکه رستاخیز، واقعن شگفت انگیزه؟ نه؟!

یعنی تو هم اینجا روی زمین وارث هستی و همین موقعیت در بهشت برات ادامه داره، جایی که در کنار شاه شاهان سلطنت خواهی کرد. در کتاب مکاشفه، ۲۱:۳، یوحنای رسول، دقیقن به همین موضوع اشاره می‌کنه و میگه:

” به آن کسی که پیروز گردد جایی در روی تخت خود خواهم بخشید، همان‌ طور که من پیروز شدم و با پدر بر تخت او نشستم.”


دوست عزیز،

خداوند عیسا، با مرگ و رستاخیز خودش، میخواد این اطمینان رو بهت بده که قدرتِ تولدِ تازه؛ امروز، فردا و تا همیشه در زندگیِ تو هست و داره کار میکنه.

اما آیا تو هم میخوای از این قدرت استفاده کنی تا سلطنت، همه جا از آنِ تو باشه؟؟؟؟

زندگیِ امروزِ تو، انعکاس دهنده و جلال دهنده‌ی قدرت خداست. بذار یه چیزی بهت بگم که در جبهه ی مقابل، شیطان هم خیلی بیشتر دوست داره تو رو در آغوشش بگیره و شکستِ خودش رو به تو بده.

حالا انتخاب با توست که دوست داری زندگیت انعکاس دهنده‌ی چه کسی باشه؟؟؟؟

میخوام امروز ازت دعوت کنم که مثل یک شاهزاده بر زندگیت سلطنت کنی، چون تو به این دنیا نیومدی که شکست خورده زندگی کنی، بلکه به این دنیا اومدی که در پیروزی زندگی کنی.

قدرتِ رستاخیز، امروز تویِ دستایِ توئه و بهای اون قبلن پرداخت شده، کافیه امروز تو اون رو بپذیری و به قدرتِ رستاخیز بودنش ایمان داشته باشی؛ اونوقت بدون اینکه بفهمی نا‌خودآگاه در پیروزی هستی!

حالا چشمات رو ببند و این جمله رو با خودت تکرار کن:

“در تمامِ روزهای زندگیم بر مشکلاتِ پیش روم، سلطنت خواهم کرد، چون قدرتِ رستاخیزِ عیسایِ خداوند، متعلق به منه.”

آمین!

مشاهده مطالب بیشتر

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.