تو برای آزاد زیستن آفریده شده‌ای

خانه | Miracles | تو برای آزاد زیستن آفریده شده‌ای

دوست عزیز،

اجازه بده با تمام شور و حرارت قلبم به تو بگویم:

تو برای آزادی آفریده شده‌ای، آزادی برای پرواز در آسمان‌های بی‌پایان عشق خدا، آزادی برای دوست داشتن بی‌قید و شرط!فراموش نکن، «ما از محبّت خدا نسبت به خود آگاهیم و به آن ایمان داریم. خدا محبّت است و هر که بامحبّت زندگی می‌کند، در خدا ساکن است و خدا در او.» (۱ یوحنا ۴ آیه ۱۶).

این آیه، دعوت‌نامه‌ای است برای تو، دوست من، تا در محبت خدا زندگی کنی، جایی که حقیقت آزادی تو شکوفا می‌شود.

تو آزادی که در حضور او، در آن مکان مقدس که فقط برای تو و او ساخته شده، دوست بداری. تو آزادی که در هر لحظه، با او صحبت کنی، ببخشی، و هر روزت را در نور محبت او سپری کنی. نشان رهایی تو، پیروزی مسیح بر تاریکی و مرگ است، نشانه‌ای از اینکه تو می‌توانی هر روز را در حقیقت و نور زندگی کنی.

خداوندا،

در این لحظه مقدس، با قلبی پر از عشق و احترام، برای دوستم دعا می‌کنم. خدای مهربان، تو که منبع همه آزادی و عشق هستی، تو را سپاس می‌گویم که دوستم را در چنین آزادی بی‌پایانی قرار داده‌ای.

از تو می‌خواهم که دوستم را در هر قدم، همراهی کنی، تا او در هر لحظه‌ی زندگی‌اش، آزادی واقعی در تو را تجربه کند. برکاتت را بر  دوستم جاری کن، و او را در مسیر زندگی‌اش هدایت کن. به او نشان بده که در هر شرایطی، تو همیشه کنارش هستی و او را با عشق بی‌پایانت احاطه کرده‌ای.

در نام عیسی مسیح،

آمین.

شکر برای وجود تو، دوست عزیز

تو واقعاً یک معجزه‌ای و برای زندگی کردن در آزادی عشق خدا آفریده شده‌ای.

در نام عیسی مسیح،

 آمین.

پیمان شبان‌لاری

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.