توی زندگیت برکت های خداوند رو می بینی؟

توی زندگیت برکت های خداوند رو می بینی؟

خانه | Miracles | توی زندگیت برکت های خداوند رو می بینی؟

دوست عزیزم،

تصور کن توی یه عروسی هستی و اواخر مهمونی شراب تموم میشه اما کمی بعد شرابی خیلی بهتر از اول عروسی برات میارن که با نوشیدن اون بلافاصله متوجه تفاوت کیفیتش میشی؛ در صورتی که معمولن اواخر مهمونی کسی شراب گرون قیمت نمی‌ده.

آیا این عروسی تو رو یادِ چیزی انداخت؟ بله درسته، عروسی در قانا. در انجیل یوحنا ۲، می تونی این داستان رو  با جزئیات کامل بخونی.

وقتی خدا می‌خواد فرزندش رو برکت بده، هیچ چیز رو ازش دریغ نمی کنه و سخاوتش بی حد و مرزه، همون طور که در کتاب مزمور ۱۱:۸۴ نوشته شده:

” زیرا خداوند، نور و پشتیبان ماست. ما را به لطف برکت خویش افتخار می‌بخشد. او هیچ چیز نیکو را از کسانی که به راه راست می‌روند دریغ نمی‌کند.”

اگه با صداقت و راست گویی قدم برداری، خدا هیچ چیز خوبی رو ازت دریغ نمی‌کنه. هرچیزی که ازش بخوای برات انجام میده. در انجیل یوحنا ۱۳:۱۴ این وعده‌ی عالی رو می‌تونی بخونی که میگه:

” و هرچه به نام من بخواهید آن را انجام خواهم داد تا پدر در پسر جلال یابد.”

دوست من،

لحظه‌ای رو تصور کن که در کنارِ پدر آسمانی در جاودانگی هستی. در این‌صورت تو بهترین‌های ثروت پدرت رو داری یعنی بهترین‌های هر چیزی رو. چون در جاودانگی همه چیز بالاترین کیفیت رو داره و تو می تونی از هر چیزی لذت ببری. این به خاطر اینه که خدا عمیقن تو رو دوست داره، حالا می خواد عالی‌ترینِ هر چیزی رو به تو بده و تو رو در رضایت و شادی ببینه، البته که تو هم:

*از همه‌ی توجهی که خداوند بهت داره، خوشحال میشی،

*محبتش رو توی همه‌ی برکت‌هایی که بهت داده می بینی،

*و از همراهی و همنشینی با خداوند لذت می‌بری.

اما من می‌خوام به یاد داشته باشی که همین حالا قسمتی از بهشت در دسترس توئه. بله، امروز خداوند ازت دعوت می‌کنه تا بر سر سفره‌اش بشینی و از هر چیزی که برای تو فراهم کرده بچشی و لذت ببری. خدا خیلی زود به نیازهای تو پاسخ میده. پس ازت می‌خوام مطیع خداوند باشی، چون این برای روح و جسم تو شفاست.

 عزیزی برای من این طور نوشته:

” از شما به خاطر این ایمیل‌های ” هر روز یک معجزه” که انگار مستقیمن از بهشت میان، ممنونم. این اواخر مرتب از خدا می‌پرسیدم چرا این همه امتحان تو زندگیِ منه؟ و مرتب ناله می‌کردم، اما به تازگی با خوندن ایمیل‌های شما نگاهم تغییر کرد. این طور حس کردم که خدا صدای منو شنیده ولی من باید صبر و تحمل داشته باشم و بعد از اون می‌تونم شاهد ثمرات نیکوی پذیرش خدا درمورد خودم باشم. بنابراین منتظرم تا به زودی در مورد معجزات زندگیم شهادت بدم. ممنونم عیسی جان که هستی و صدای منو می شنوی!”

حالا چشمات رو ببند و تصور کن که:

“مثلِ یک شاهزاده پشت میزی نشستی که پادشاه این جهان برات بهترین خوراک ها رو مهیا کرده و تو داری ازشون نوش جان می کنی و لذت می‌بری.”

گوارای وجودت باشه فرزندِ خدا!

آمین!

مشاهده مطالب بیشتر

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.