تنها راه، عیسی است!

تنها راه، عیسی است!

خانه | Miracles | تنها راه، عیسی است!

آیا تا به حال قطار یا اتوبوس را از دست داده ای؟ به طور مثال یک روز صبح در مسیر رفتن به محل کار؟ یا زمانی که می خواستی به یک جلسه مهم  بروی؟ هر جا که می خواهی بروی، خوشایند نیست که قطار و اتوبوس را دست بدهی. می خواهم یک داستان کوچک برای تو تعریف کنم…

یکی از همکاران من یک روز صبح منتظر قطار بود که بلندگو اعلام کرد: «قطار در حال رسیدن است. لطفا مراقب پای خود باشید.» اما قطاری در کار نبود…! ناگهان متوجه شد که تمام این مدت روی سَکوی اشتباه منتظر بوده است! او دقیقاً می‌ دانست در کدام ایستگاه باید بایستد… ولی در مورد سَکو، اشتباه کرده بود.

یک چیز در مورد همه ی مردم مشترک است. همه ی ما روزی خالق خود را ملاقات خواهیم کرد. سوالی که امروز می خواهم از تو بپرسم این است: آیا مطمئن هستی که روی سَکوی مناسب منتظر خدا هستی؟

کتاب مقدس می گوید که پس از مرگ، می تواند دو مقصد وجود داشته باشد: بهشت ​​یا جهنم.

«عیسی به او فرمود: من راه ، راستی و حیات هستم. هیچ کس نمی تواند به خدا برسد مگر به وسیله ی من ..»

(به کتاب مقدس، یوحنا، فصل 14، آیه ی 6، مراجعه کن).

همچنین در کتاب مقدس، اشعیا، فصل 53، آیه ی 4، این طور آمده است: «این‌ دردهای‌ ما بود که‌ او به‌ جان‌ گرفته‌ بود، این‌ رنج های‌ ما بود که‌ او بر خود حمل‌ می‌کرد؛ اما ما گمان‌ کردیم‌ این‌ درد و رنج‌ مجازاتی‌ است‌ که‌ خدا بر او فرستاده‌ است‌…»

 بله! تنها یک راه برای رسیدن به پدر، به سوی زندگی ابدی وجود دارد، و آن عیسی است. او زندگی کاملی داشت و سنگینی گناهان ما را به دوش کشید…

دوست عزیز! عیسی راه، حقیقت و زندگی است. به عبارت دیگر، کسانی که مسیح را به عنوان نجات دهنده پذیرفته اند و او را خداوند زندگی خود قرار داده اند، برای همیشه با او زندگی خواهند کرد.

کتاب مقدس، مکاشفه، فصل 21، آیه ی 4، این وعده را می دهد: «خدا تمام‌ اشک ها را از چشمان‌ آن ها پاک‌ خواهد ساخت‌. دیگر نه‌ مرگی‌ خواهد بود و نه‌ غمی‌، نه‌ ناله‌ ای‌ و نه‌ دردی‌، زیرا تمام‌ این ها متعلق‌ به‌ دنیای‌ پیشین‌ بود که‌ از بین‌ رفت‌.»

آرزوی من برای تو، این است که ابدیت را با خدا بگذرانی، جایی که دیگر گریه و غم نباشد.

 آیا روی سَکوی مناسبی هستی؟ آیا عیسی را نجات دهنده خود، پروردگار خود قرار داده ای؟ آیا دوست داری امروز این کار را انجام دهی؟ من تو را دعوت می کنم که با من دعا کنی… «ای عیسی، می دانم که به تو گناه کرده ام. ممنون که به جای من بها پرداخت کردی، من ایمان دارم که تو مردی و دوباره برخاستی و همه ی گناهانم را بخشیدی. من به تو اعتماد دارم و تو را به عنوان نجات دهنده و پروردگار زندگی خود انتخاب می کنم. خدایا شکرت که مرا نجات دادی و بخشیدی! به نام عیسی، آمین.»

بیا با خواندنِ شهادت یکی از همراهان مان عیسی را ستایش کنیم: «سلام، من و دوستم از وجود شما بسیار متشکریم! از تلاش شما برای کمک به مردم در شناخت عیسی و درک عشق او سپاسگزاریم. من بسیار ممنونم که خدا روح القدس را در قلب من روشن کرد… و به نوعی بخشش را درک کردم. خداوند می داند که من چقدر ناامید بودم…و می خواستم زندگی ام را تمام کنم. من فقط می خواستم همه چیز تمام شود. مهم نبود بعد از مرگم چه اتفاقی می افتاد. من در زندگی ام با خدا رابطه نداشتم و اصلا به کلیسا نرفته بودم. من کافر نبودم اما هرگز واقعاً اعتقادی به خدا نداشتم، چون نمی توانستم آن را ثابت کنم یا ببینم. برای یک مدت طولانی در چنین شرایطی بودم و به همین دلیل آن شرایط را کنار گذاشتم. در طی آن دوره، من یک شخص کنترل گر بودم و همیشه نگران بودم. در بیش تر سال های زندگی ام فردی افسرده و پریشان بودم. با این حال، بسیار خوشحالم که شهادت می دهم که حدود یک سال پیش، جانم را به عیسی دادم و زندگی من برای همیشه تغییر کرده است… هرگز مثل قبل نخواهد بود!!! خدایا شکرت!!

ممنون از اینکه اجازه دادید زندگی ام را با شما به اشتراک بگذارم، حس خوبی دارم که داستان زندگی ام را با شما به اشتراک گذاشته ام، به خصوص که شاهد تغییراتی جدید در خودم و زندگی ام هستم. من عاشق رازگاهان صبح با خدا هستم… و هر روز از یک آیه ی منتخب کتاب مقدس، پیامی می نویسم که به دنیای واقعی مربوط می شود… من همچنین هر روز یک عکس می گیرم و متن و آیه را در کنارهم قرار میدم. خدا به من عطا ی نوشتن داده تا​​عکس بگیرم و بنویسم.»

مشاهده مطالب بیشتر

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.