تنها برای خداوند ممکن است!

تنها برای خداوند ممکن است!

خانه | Miracles | تنها برای خداوند ممکن است!

در زندگی، زمان‌هایی است که ما منتظر معجزه‌‌ای از جانب خداوند هستیم و این یعنی “ایمان” داریم. دقیقاً همین‌ جاست که وارد بُعد جدیدی از زندگی می‌ شویم که تنها در دسترس خداست. درواقع خدا در این بُعد وارد عمل می‌شود و مسیرهای معجزه‌ آسایی را پیش روی ما قرار می‌ دهد.

آیا در کتاب مقدس، داستان مردی را که پسرش تسخیر شده بود، خوانده‌ای؟

در انجیل مرقس، باب 9، آیه 24، آمده است که مرد می‌گوید: «بلی، ايمان دارم؛ كمكم كن تا ایمانم بیشتر شود.» در نسخه‌ ی دیگری هم این‌ گونه گفته شده: “ایمان دارم؛ یاری‌‌ ام ده تا بر بی‌‌ ایمانی خود غالب آیم!”

دوست من! عیسی در این موقعیت با پدری که پسرش توسط یک دیو عذاب می‌ کشید، چه کرد؟ به نظر نمی‌‌رسید اوضاع پسر بهتر شود… برعکس، مردم فکر می‌ کردند که شرایطش بدتر شده؛ چرا که مطابق کتاب مقدس، آن پسر همچون مرده‌ ای، از حرکت باز ایستاد. اما واقعیت این نبود! در پایان متن آمده است که: “اما عیسی دست او را گرفت و او را بلند کرد و او برخاست.” (شرح کامل این داستان را می توانی در انجیل مرقس، باب 9، آیه های 25 تا 27 بخوانی.)

دوست خوبم! به همین ترتیب، وقتی عیسی در زندگی ما وارد عمل می‌شود، همه چیز تغییر می کند. شاید زندگی تو، همین حالا در حال تغییر و دگرگونی است. نترس… نگرانی و حتی بی‌ اعتمادی‌ ات را به دست خدا بسپار. به دست کسی که نه تنها تو را محکوم نمی‌ کند… بلکه مشتاق توست! کسی که نه تنها از تو روی برنمی‌‌ گرداند، بلکه تو را در آغوش پر مهرش گرفته است.

می خواهم با من دعا کنی… “خداوندا، شرایط ام را به تمامی به حضور تو می‌ آورم. از تو می خواهم که ایمان مرا نجات دهی! زندگی‌ ام  را به دستان مقدس تو می‌ سپارم. از تو می خواهم تا حیاتی تازه بر هر آنچه مرده است جاری کنی؛ و ایمان و شادی را زنده کنی… تمنا اینکه، ایمانی چنان استوار به من بدهی، که کوه ها را به حرکت درآورد و قدرت فوق‌ العاده‌ ی خود را برای رویارویی‌ با هر موقعیتی! در نام قدوس و شگفت انگیز تو طلبیدم، آمین!

دوست عزیز! عیسی ایمان و شادی تو را زنده خواهد کرد!

یکی از همراهان کلیسا در پیامی محبت آمیز برای ما نوشته است: «از شما و تیم تان بسیار متشکرم. من همیشه مشتاق دریافت ایمیل های روزانه  از جانب شما هستم. روزی را که برای اولین بار از شما پیامی دریافت کردم، خوب به یاد می‌ آورم. آن پیام  بسیار برایم الهام بخش بود. به من یاد داد که هر روز، یک معجزه است و اینکه هیچ چیز، غیر ممکن نیست. در آن زمان خیلی نگران بودم، می ترسیدم، یکی از نزدیکان ام دچار سرطان کبد، روده بزرگ و ریه بود. در شرایط سختی بودم ولی به واسطه‌ ی پیام شما، به یاد آوردم که خدا همیشه راهی خواهد ساخت؛ و همیشه مسیری برای یک معجزه وجود دارد. به یاد آوردم که خداوند برای من می جنگد… این روزها وقتی می خواهم تسلیم مشکلات بشوم،  به یاد می‌ آورم که همیشه معجزه ای در راه است و بی شک خدا در حال ساختن راه تازه‌ای است.

پیش از این، مطلبی از شما دریافت کرده بودم با این محتوا که: “پدر آسمانی، شما را به اندازه ی کافی قوی می کند!” امروز عمیقا باور دارم که در خداوند هیچ چیز غیرممکن نیست زیرا او غیرممکن ها را ممکن می کند، ناتوان ها را قادر می سازد و ضعیفان را قوی می کند. این کلام و معجزه‌ ی اوست! روزی که این پیام را دریافت کردم بسیار گریه کردم؛ احساس کردم روح خدا در من کار می کند. روح خدای قادر متعال! حمد و سپاس بر خداوند! همین حالا که مشغول نوشتن هستم، نمی توانم جلوی اشک های ام را بگیرم و نمی توانم احساسم را توصیف کنم. از خدا می خواهم که مرا به سمت اراده اش هدایت کند. از شما ممنونم که با پیام های تان قلب ها را لمس می کنید، الهام می بخشید و به ما قدرت می دهید. برکت خداوند با شما و شکر برای وجود پر مهرتان!»

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.