تفاوت ایجاد کن!

تفاوت ایجاد کن!

خانه | Miracles | تفاوت ایجاد کن!

کتاب مقدس  در امثال باب 31 آیه 30 می گوید: جذابیت فریبنده است و زیبایی زودگذر؛ اما زنی را که از خداوند می‌ترسد، باید ستود.

آیا توجه به نقش پررنگ زنان در تمام تغییر و تحولات در سراسر جهان کردی؟ امروزه زنان در هر جایی که قرار دارند تاثیر گذار هستند و تفاوت ایجاد می کنند. در کشور ایران هم، بویژه در سالهای اخیر، شاهد حضور پررنگ و شجاعانه زنان، برای ایجاد تغییر بودیم! شرایط زندگی همیشه برای زنان راحت نبوده است و زنان در طول تاریخ بسیار مورد ظلم و ستم قرار گرفتند، اما ما می توانیم مثل یک ارتش، برخیزیم و از زنان حمایت کنیم و در همان جایی که زندگی می‌کنیم تفاوت ایجاد کنیم.

ما برای انجام این کار  راه های مختلفی را پیش رو داریم، من در اینجا چند نمونه به تو میگم:

1- دعا: 

من اغلب از این واقعیت شگفت زده شده میشم که در کلیساها، اکثر شرکت کنندگان در جلسات دعا… زنان هستند. من معتقدم که قلب زنها برای شفقت، دعا و شفاعت مساعد است. دوست من، بیا امروز برای زنان اطرافمان که مورد بدرفتاری قرار می‌گیرند، برای کسانی که در کشورهایی زندگی می‌کنند که ارزشی برایشان قائل نیستند، برای کسانی که در سکوت رنج می‌برند دعا کنیم…

2- لبخند:

آیا دقت کردی که وقتی شخصی با لبخندی بزرگ وارد اتاقی می شود، فضای کل اتاق می تواند تغییر کند؟

تو لبخند زیبایی داری دوست من، … از آن استفاده کن!

به اطرافیانت که به علتی عصبانی و یا ناراحت هستند، لبخند بزن،

وقتی وارد اتوبوس یا مترویی می شوی که تو را به محل کار می برد لبخند بزن،

وقتی به محل کارت رسیدی لبخند بزن،

امروز لبخند بزن چرا که با این کار قلب خیلی ها را گرم خواهی کرد.

3- کلمات:

چند بار شنیدی که زن ها پرحرف هستند! یا اینکه همیشه شاکی هستند؟ یا غر می زنند؟ (ما می دانیم که این ها درست نیستند!)

بیا و تغییر ایجاد کن و تو تکرار کننده این لعنت ها نباش! بلکه امروز، انتخاب کن، که دهانت را به برکت بگشایی… برکت، مثبت صحبت کردن است. به خانواده ات، همسرت، فرزندانت برکت بده. به مغازه ای که ازش خرید می کنی، به مدیر و یا همکارت که ممکن است که چندان هم با تو مهربان نباشد، برکت بده. دوست من، از سلاح جنگی خود، از سلاح عظیم برکت خود، از زبان خود، برای برکت دادن استفاده کن!

4- دستان تو:

در کتاب امثال خواندیم که زنی را که از خداوند می‌ترسد، باید ستود. زنی که از خداوند می ترسد، از دستانشان برای مراقبت از خود، خانواده، شهر و کشورش استفاده می کند. امروز من و تو با دستانمان چه می کنیم؟ در مقابل با آن شخصی که در عبور از خیابان مشکل دارد، در مقابل آن مادر ماتم دیده، آن زن نیازمند…

امروز تو را تشویق می کنم که با دستهای برافراشته راه بری. دست هایی که آماده است تا برکت دهد. 

دوست من، بیا تفاوت ایجاد کنیم!

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.