تصمیم بگیر و شروع کن!

تصمیم بگیر و شروع کن!

خانه | Miracles | تصمیم بگیر و شروع کن!

آیا تا به حال پیش آمده که از خود سوالاتی از این قبیل بپرسی که… «خیلی ها هستند که استعدادشان از من بیشتر است، چرا من، باید نوشتن این کتاب را شروع کنم؟ چرا باید روی صحنه بایستم و این سخنرانی را انجام دهم؟ چرا باید یک خانواده تشکیل دهم؟ یا این پروژه را شروع کنم، یا به بازگشت به تحصیل فکر کنم؟

آیا اخیرا خوب به خودت نگاه کرده ای؟

با این حال … چه کسی قبل از اینکه راه رفتن را یاد بگیرد شروع به دویدن کرده است؟ یا چه کسی قبل از اینکه صحبت کردن را بیاموزد آواز خواندن را یاد گرفته است؟

همه ی اهداف بزرگ، قبل از اینکه به موفقیت های بزرگ برسند، باید از جایی شروع می شدند.

خداوند رویاها و اهدافش را در قلب تو نهادینه کرده و با روح تو صحبت کرده است!

در کتاب مقدس، افسسیان، فصل 2، آیه 10، می خوانیم:« این خداست که ما را از نو آفریده و این زندگی جدید را از فیض وجود عیسی مسیح به ما داده است؛ و از زمان های دور دست، نقشه ی خدا این بوده که ما این زندگی جدید را صرف خدمت به دیگران نماییم.»

دوست من! امروز تو را تشویق می کنم که برای راه اندازی کسب و کار، قبولی در امتحان، تناسب اندام… و هر آنچه که خداوند در قلبت گذاشته است، قدم برداری.

با خدا، تو می توانی آن را انجام دهی! حتی بهتر از آن و موفق خواهی بود!

 از تو دعوت می کنم که با من دعا کنی و از خداوند بخواهی که به تو قدرت و عزم راسخ را برای انجام کارهایی که از قبل برای تو آماده کرده است بدهد:

«پروردگارا، من به دعوت تو پاسخ می‌دهم! و ایمان دارم که برای زندگی من برنامه ای عالی داری و از من خواسته ای که کارهای خاصی برای جلال تو انجام دهم! من به تو اعتماد دارم. مرا با قوت و قدرت پر بساز و این میل و قدرت را بده تا با ایمان آنچه را که تو را راضی و خشنود می کند انجام دهم.

همانطور که در کتاب مقدس، فیلیپیان، فصل 2، آیه 13، می خوانیم:« زیرا خدا خودش در وجود شما کار می کند تا بتوانید با میل و رغبت او را اطاعت نمایید و اعمالی را به جا آورید که مورد پسند اوست.»

 با قوت، این را اعلام کن: «برای جلال تو، ای خداوند، برمی خیزم و این پروژه (هر نامی که به طور خاص در قلب تو است) را شروع می کنم. ممنون که هر روز مرا همراهی و حمایت می کنی. به نام عیسی، آمین.»

مشاهده مطالب بیشتر

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.