بی‌نظیرترین هدیه: عیسا!

بی‌نظیرترین هدیه: عیسا!

خانه | Miracles | بی‌نظیرترین هدیه: عیسا!

دوست عزیزم،

کریسمس، تولد نور جهان بر تو مبارک باد.

این روزا جشن و شادی و چراغ‌های تزیینی، خیابونا، ویترینِ مغازه‌ها و درختای شهر رو پُر کرده. خیلی از ما توی ایران هم  این روزها رو با شادی در کنار عزیزان‌مون جشن می‌گیریم؛ اما اگه تو این لحظه‌ها رو تنها داری می‌گذرونی، من با تمام وجودم با تو هستم.

وقتی به این فکر می‌کنم که بیش از ۲۰۰۰سال پیش، بشریت از بهشت هدیه‌ای دریافت کرد به نام عیسای‌مسیح، واقعن به وجد میام و به خودم می‌گم: هر روز از سال رو با این هدیه‌ی شگفت‌آور می‌شه عالی شروع کرد!

اما پیش از شروع سال نو، امروز می‌خوام از طریقِ شخصِ عیسا این شگفتی رو در درونِ تو بیدار کنم:

نجات‌دهنده‌ی جهان نه تنها در مراسمی باشکوه و پیروزمندانه همراه با لشکری از فرشتگان و لشگری  آسمانی از بهشت فرود نیومد؛ بلکه او بی‌سروصدا و در نهایتِ فروتنی پا به این جهان گذاشت!

در انجیل لوقا ۲: ۱۱-۱۲،  می‌خونی که:

“امروز در شهر داوود نجات‌دهنده‌ای برای شما به دنیا آمده است که مسیح و خداوند است. نشانی آن برای شما این است که نوزاد را در قنداق پیچیده و در آخور خوابیده خواهید یافت.”

بله، نجات‌دهنده در آخور چشم به این دنیا باز کرد؛ چون مهمانسراها جایی برای او نداشتن!

عیسای‌مسیح، نجات‌بخش جهان، از بدو تولد فروتنی رو به ما یاد می‌ده، یعنی نوزادی قُنداق‌شده و آسیب‌پذیر که کاملن به والدینش وابسته‌ هست. تصور کن عیسای‌مسیح یه نوزاده و می‌خواد یاد بگیره که چطور غذا بخوره، چطور راه بره، دندون دربیاره و تلاش می‌کنه که زندگی‌کردن رو بیاموزه.

امروز ازت دعوت می‌کنم که تواضعِ باورنکردنی‌ِ عیسای‌مسیح برای نجات دنیا رو همیشه الگوی خودت قرار بدی.

حالا اگه دوست داشته باشی، می‌تونی برای پرستشِ این هدیه‌ی بهشتی با من هم‌دعا بشی و بگی:

“خداوندم عیسا،

تو رو می‌ستایم که حاضر شدی از عرشِ باشکوه آسمانی خودت به زمین بیای و شکلی شبیهِ من به خودت بگیری. تو خودت رو در این راه فروتن کردی تا من بتونم به تو نزدیک بشم و محبت و فیض پدرِ آسمانی رو از طریق تو بچشم. تمام شکوه و عظمت از آن توست. حقیقتن فقط و فقط تو سزاوار پرستشی هستی! آمین”

دوست عزیزی برای تیم ما این‌طور نوشته:

“از شما برای ایمیل‌های زیبایی که با ما به اشتراک گذاشتین، بسیار ممنونم. این ایمیل‌های “هر روز یک معجزه” من رو به پدر آسمانی‌ام نزدیک و نزدیک‌تر کرده. من عاشق عیسای‌مسیح شدم. او کسی‌ هست که من سال‌ها به دنبالش می‌گشتم. او برای من آب حیاته. نمی‌تونم یه روز از روزهام رو بدون او حتا تصور کنم. از شما سپاسگزارم که با این ایمیل‌ها به من کمک کردین تا الگوی بهتری برای خانواده و دخترانم باشم.

برکت خداوند تا به ابد با شما باشه.

آمین!”

حالا چند لحظه‌ای چشمات رو ببند و این جمله رو با خودت تصور کن و بگو:

“خداوندم عیسا، حقیقتن تو بی‌نظیری که برای نجاتِ من در آخور پا به این جهان گذاشتی!”

آمین!

دیدن نوشته های بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.