بگذار خدا روحت را بیدار کند

بگذار خدا روحت را بیدار کند

خانه | Miracles | بگذار خدا روحت را بیدار کند

هر روز صبح، وقتی از خواب بیدار می شویم، سعی می کنیم با یک سری حرکات کششی بدن مان را از سکون خارج کنیم. برخی از ما برای هوشیاری کامل به نوشیدن قهوه، چای یا دوش گرفتن نیاز داریم.

اغلب آدم ها طبق عادت، سریع به سراغ پیام های ایمیل‌، واتس اپ، تلگرام و یا اینستاگرام خود می روند و ذهن خودشان را با انبوهی از اطلاعات پر می‌کنند. محتوای این پیام ها گاهی خوشایند هستند؛ اما اغلب چندان هم جالب نیستند و متاسفانه ذهن را به خود مشغول می کنند. من شخصاً این کار را انجام داده ام؛ و از تو می خواهم که از این خطا اجتناب کنی دوست من!

تو روح زنده ای هستی که توسط خداوند آفریده شده ای؛ او روح حیات خود را در تو نهاد، این روح و این حیات الهی هر روز نیاز به تازه شدن دارد.

بیداری روح تو، هنگامی که هر روز نسیم شیرین روح القدس در زندگی ات می دمد، یک معجزه است.

در کتاب مقدس، اشعیا، باب 50، آیه 4، نوشته شده است: «خداوند قادر، به من آموخته است چه بگویم، تا بتوانم خستگان را توانایی بخشم. هر صبحگاه مرا مشتاق می‌سازد تا به تعالیم او گوش دهم.» 

همچنین در کتاب اول پادشاهان، ایلیای نبی را روی کوهی می‌بینیم که غرق در پرستش است و منتظر ظهور خداوند است. سر و صدا، باد شدید، زلزله و آتش سوزی رخ می دهد، اما کتاب مقدس به ما می گوید که خدا در هیچ یک از اینها نیست. (به باب 19، آیه های 11 تا 13 مراجعه کن.)

 سپس خداوند شروع به صحبت با ایلیا کرد و ایلیا هم با خداوند سخن گفت.  آنجاست که ایلیا قلبش را به روی او گشود؛ دردهایش را با او در میان گذاشت و سخنان امیدوار کننده و راهنمایی برای آینده دریافت کرد.

خداوند هر روز صبح در”سکوتِ تو”منتظر توست! وقتی از خواب بیدار می شوی، خود را از «سر و صدا» و شلوغی پر نکن!

دوست خوبم! در سکوت بمان و از خدا بخواه که روحت را بیدار کند، و گوش سپردن را به تو یاد بدهد… افکارت را بر عیسی متمرکز کن و بگذار روح القدس تو را ملاقات کند؛ با روحت صحبت کند و زندگی تو را به زندگی یک پیرو واقعی مسیح تبدیل کند.

برای تو در دعا هستم و آمین که امروز برایت پر از برکت باشد!

مشاهده مطالب بیشتر

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.