به خداوند متصل بمان!

به خداوند متصل بمان!

خانه | Miracles | به خداوند متصل بمان!

من به خاطر موقعیت شغلی ام گاهی در سفر هستم و وقتی به یک مکان جدید می رسم، یکی از اولین کارهایی که باید انجام دهم این است که به دنبال اینترنت و رمز وای فای باشم. شاید برای تو هم این اتفاق افتاده باشد که با یک رمز عبور بسیار پیچیده با حروف بزرگ، اعداد و ستاره برخورد کرده باشی. واقعا باید تمرکز داشته باشی تا به درستی رمز را وارد کنی، و در نهایت زمانی که به شبکه متصل شدی، از اینکه می توانی از اینترنت استفاده کنی هیجان زده می شوی!

خداوند هم به ما هدیه ای داده. هدیه ای که بتوانیم با او ارتباط برقرار کنیم!  برای انجام این کار، او روح القدس و همچنین کتاب مقدس، دعا، کلیسا و غیره را برای ما به جا گذاشته است. آیا رمز ورود، به این شبکه ی محبت و قدرت را می دانی؟ رمز ورود، عیسی است. تنها نامی که به ما داده شده که بتوانیم با آن نجات پیدا کنیم!

در کتاب مقدس، عبرانیان، فصل 4، آیه ی 16، آمده است: «پس بياييد به حضور تخت پر فيض خدا برويم تا او رحمت خود را شامل حال ما سازد و به لطف خود، ما را به هنگام نياز ياری فرمايد.»

هر روز صبح به محض اینکه از خواب بیدار شدی، با خدا وقت بگذار و هر روز کتاب مقدس را مطالعه کن و در آن عمیق شو. به این ترتیب است که به طور همیشگی به او متصل خواهی ماند!

اشتباهی که اکثر مردم مرتکب می شوند این است که فقط زمانی با خدا ارتباط می گیرند که دچار مشکل شوند یا کارها درست پیش نرود. ناگهان متوجه می شوند که هیچ اتصال یا رمز ورودی ندارند. بنابراین با ناامیدی به هر طرف نگاه می کنند و  شکایت می کنند که چرا خدا پاسخ آن ها را نمی دهد. این خدا نیست که پاسخ نمی دهد، بلکه آن ها در آن لحظه ی خاص به او متصل نیستند!

دوست من! آیا تو به خوبی به خدا متصل شده ای؟ آیا رابطه ای زنده و فعال با او داری؟ آیا با خدا حرف می زنی و از او می شنوی؟ چون اتصال به او خیلی مهم تر از اتصال به اینترنت است.

از تو دعوت می کنم به این سرود پرستشی زیبا گوش دهی:

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.