برای خاص بودن در خداوند جرئت داشته باش!

برای خاص بودن در خداوند جرئت داشته باش!

خانه | Miracles | برای خاص بودن در خداوند جرئت داشته باش!

دوست عزیزم،

تا حالا به مفهومِ کلمه‌ی ” معجزه” دقت کردی؟

“معجزه” یعنی اون چیزی که ما از درکش عاجزیم.

در نامه به فیلیپیان ۴: ۶، خداوند این‌طور می‌گه:

” نگران هیچ‌چیز نباشید، بلکه همیشه در هر مورد با دعا و مناجات و سپاسگزاری تقاضاهای خود را در پیشگاه خدا ابراز نمایید.”

یکی از نمونه‌های این تقاضاها در انجیل مرقس ۱۰: ۵٠-۵٢، از گدایی نابینا به نام بارتیمائوس هست:

” بارتیمائوس فوراً ردای خود را به کناری انداخت و از جای خود بلند شد و نزد عیسی آمد. عیسی به او فرمود: «چه می‌خواهی برایت بکنم؟» آن کور عرض کرد: «ای استاد می‌خواهم بار دیگر بینا شوم.»

عیسی به او فرمود: «برو، ایمانت تو را شفا داده است.» او فوراً بینایی خود را بازیافت و به دنبال عیسی به راه افتاد.”

خداوند عیسا مسیح از مشکلِ بارتیمائوس آگاه بود، با این‌حال از اون گدا خواست که درخواست خودش رو بیان کنه. بارتیمائوس که چندین سال به دلیل ناتوانی‌اش گدا بود، می‌تونست تقاضای ثروت کنه!

اما …

چون بارتیمائوس جرأت کرد در موردِ مشکلش که خیلی هم واضح بود حرف بزنه و نگفت عیسای مسیح خودش می‎دونه که من کور هستم، پس عیسای خداوند مطابق با ایمانش به او  پاسخ داد!

امروز ازت می‌خوام که از خودت بپرسی: “من واقعن چی می‎خوام؟ ” و از خداوند بخوای که در اون زمینه بهت کمک کنه. ایمان داشته باش که او برای تو انجام میده!

پس همه‌چیز رو برای خداوند تعریف کن. از موقعیتی که در اون هستی، این‌که چه چیزایی خوشحالت کرده یا تو رو آزار داده و هنوز هم به‌خاطرشون در رنج و عذابی؛ به حضور خداوند برو و این‎بار خیلی دقیق و واضح به عیسای خداوند خواستگاهت رو بگو. از این‎که واضح و شفاف خواسته‌هات رو بیان کنی، نترس!

دوست عزیزی برای تیمِ ما این‎طور نوشته بود:

” من دعاهای زیادی به حضور خداوند بردم و بیشتر اون‌ها رو خداوند پاسخ داد و می‌تونم در این‌مورد یه کتاب بنویسم. او اعتیاد رو از خانواده‌ی من گرفت و شعله‌ی مواد مخدر و الکل رو برای همیشه در خانواده‎ی من خاموش کرد. الان هشت ساله که همگی در آرامشِ خداوندی قرار گرفتیم. خداوند عیسا رو هرلحظه ستایش می‎کنم و از این‌که به دعاهای من پاسخ داد، بی‌نهایت ازش ممنون و سپاسگزارم! “

حالا چشمات رو ببند و این جمله رو با خودت تصور کن و بگو:

” وضعیت خودم رو به خداوند می‎گم و از واضح بودنِ مشکلاتم و درخواست برای اون‌ها در حضور پدرم خجالت نمی‌کشم و از این‎که فرزندِ خاص و محبوبی برای پدرِ آسمانی‌ام باشم ترسی ندارم.”

آمین!

دیدن نوشته های بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.