برای آنچه هستی متاسف نباش!

برای آنچه هستی متاسف نباش!

خانه | Miracles | برای آنچه هستی متاسف نباش!

 یک روز شنیدم که شخصی می گفت: از اینکه زنده ام متاسفم! حیرت زده شدم، اما…

بسیاری از مردم فکر می کنند که زندگی آنها بیهوده است؛ و برای اینکه زنده هستند افسوس می خورند. اما خدا برای زندگی آنها برنامه های عالی دارد. او می خواهد به آنها امید و آینده ی نو ببخشد.( به کتاب مقدس، ارمیا باب 29، آیه ی 11 مراجعه کن)

خیلی از انسان ها فکر می کنند که زندگی شان بی فایده است، و برای زنده بودن خودشان متاسف هستند. اما عیسی گفت: «دیگران را مانند خودت دوست داشته باش»( کتاب مقدس، متی باب 19، آیه ی 19 مراجعه کن) آیا این عالی نیست؟ این اراده و خواست خداست که ما خودمان را دوست داشته باشیم!

 بسیاری از افراد در کودکی به ارزش واقعی خودشان پی نبرده اند، و مدام به آنها گفته شده است که” تو به درد هیچ چیزی نمی خوری”، ” تو نمی توانی کاری انجام دهی” ، ” تو هرگز موفق نمی شوی” ، ” تو هرگز به هیچ جایی نمی رسی”. این افراد همیشه از زنده بودن خودشان متاسف و خجالت زده هستند. اما خداوند به آنها می گوید:« تو پسر/ دختر محبوب من هستی که از او خشنود هستم!» ( به کتاب مقدس، متی باب 3، آیه ی 17 مراجعه کن).

افراد زیادی دچار ضعف و بیماری هستند، و در موقعیت های سخت و پیچیده قرار دارند. آن ها هم برای زنده بودن خودشان متاسف هستند. اما خدای متعال به آنها می گوید: « نترس، چون من با تو هستم؛ نگران نشو، زیرا من خدای تو هستم. من تو را تقویت خواهم کرد و یاری خواهم داد و تو را حمایت کرده، و نجات خواهم بخشید.»(به کتاب مقدس، اشعیا باب 41، آیه ی 10 مراجعه کن)

بسیاری از آنها زندگی خود را کاملا به خدا واگذار نکرده اند و همیشه احساس شرم و گناه می کنند و از زنده بودن خودشان متاسف هستند. اما عیسی آمد تا به آنها حیات و زندگی نو ببخشد.« بنابراین، چون به عیسی مسیح تعلق داریم، هیچ محکومیت و مجازاتی در انتظار ما نیست.» ( به کتاب مقدس، رومیان باب 8، آیه ی 1 مراجعه کن)

بسیاری خود را با دیگران مقایسه می کنند و همیشه احساس می کنند، که نسبت به دیگران استعداد و توانایی کمتری دارند. از زنده بودن خودشان متاسف هستند. اما خداوند آن ها را منحصر به فرد و خیلی شجاع آفریده است.« با کمک تو ای خدا، پیروز خواهیم شد، زیرا تو دشمنان ما را شکست خواهی داد!» ( به کتاب مقدس، مزمور 60، آیه ی 12 مراجعه کن)

بسیاری از آنها از لحاظ جسمی، اخلاقی، روحی و عاطفی مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند و اعتماد به خود و خدا و دیگران را از دست داده اند. و از زنده بودن خودشان متاسف هستند. اما خدای پدر قلبش سرشار از محبت است و مشتاقانه منتظر بازگشت آنهاست.« تو را هرگز ترک نمی کنم و تنها نمی گذارم.»( به کتاب مقدس، یوشع باب 1، آیه ی 5 مراجعه کن)

دوست من! آیا خودت را در این لیست دیدی؟ اگر این طور است، برای زنده بودن خودت متاسف نباش.

خدا تو را از همه ی تنگی هایت رهایی می بخشد و شفا می دهد. او بهترین ها را برای تو می خواهد!

اگر با کسی برخورد کردی که به نظر می رسد از زنده بودن خودش متاسف است، او را تشویق کن و با محبت به او نگاه کن. زیرا این خداست که حرف آخر را می زند.

بیا با هم در این مورد دعا کنیم: « خداوندا من تصمیم می گیرم که دیگر هرگز به خاطر زنده بودن خودم متاسف و پشیمان نباشم. برای همه ی زمان هایی که این طور فکر کردم طلب بخشش می کنم. چرا که تو من را آفریده ای! و برای زندگی من برنامه های عالی داری. و هیچ ترس، شرم یا گناه نمی تواند من را از وعده هایی که برای زندگی من دادی دور کند. من امید، و زندگی و آینده ی نو را انتخاب می کنم. خودم را می بخشم و هر روز انتخاب می کنم که خودم را دوست داشته باشم. در نام عیسی، آمین.»

شهادتی از یک دوست همراه: « من 56 سال دارم و ماه آینده 57 ساله می شوم. تمام دیروز افکار بدی به سراغم می آمد و رویاهای خودم را فراموش کرده بودم. احساس کردم در زندگی به چیزهای کمی دست یافته ام و به بسیاری از رویاهایی که در جوانی داشتم نرسیده ام و هرگز به آنها دست پیدا نمی کنم. پیام امروز چیزی بود که بهش نیاز داشتم. اعتماد به نفسم را پیدا کردم و شاد هستم و دوباره رویا می بینم. شکرت پدر جان!»

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.