با عیسی آسمان در دسترس توست!

با عیسی آسمان در دسترس توست!

خانه | Miracles | با عیسی آسمان در دسترس توست!

 آیا تا به حال شنیده ای که عیسی مسیح در کتاب مقدس، خودش را نردبان نامیده است؟ نردبانی که آسمان را به زمین متصل می کند!

شاید این تمثیل تا حد زیادی عجیب و شگفت آور به نظر برسد. به همین دلیل می خواهم درباره ی این قسمت توضیحی بدهم.

عیسی این جمله را در یوحنا، باب 1، آیه ی 51 بیان می کند: «در حقيقت همهٔ شما آسمان را خواهيد ديد كه باز شده و فرشتگان خدا نزد من می‌آيند و به آسمان باز می‌گردند.»

عیسی به وضوح به «نردبان یعقوب» در عهد عتیق اشاره کرد. این موضوع در پیدایش، باب 28 آمده است. یعقوب در خواب نردبانی دید که بر روی زمین قرار داشت. ولی در انتها، به آسمان رسیده بود. فرشتگان خدا از این نردبان بالا و پایین می رفتند و خداوند بالای آن ایستاده بود.

در اینجا عیسی همین رویا را ادامه می دهد و  این طور اعلام می کند… «اکنون، من نردبان بین آسمان و زمین هستم! اراده ی خدا از طریق من انجام خواهد شد. فرشتگان خدا در زندگی من صعود و نزول می کنند.»

دقیقا پس از این جمله ها، عیسی مسیح اولین معجزه خود را انجام داد. شکر برای مادرش مریم که با مداخله ی او، عیسی آب را به شراب تبدیل کرد. بنابراین، از همان زمان، زندگی پر از معجزه و شفا، آغاز شد، و هنوز هم تا به امروز ادامه دارد!

به شهادت یکی از عزیزان کلیسا توجه کن:

«من پرستار هستم. به عنوان یک پرستار و یک پیرو مسیحی، با تمام وجود، خودم را وقف دیگران می کنم. گاهی حس می کنم خالی شده ام. همیشه کتاب مقدس را می خوانم، و اغلب با خدای پدر، عیسی مسیح و روح القدس وقت می گذرانم. اما خداوند از طریق شما با من صحبت می کند. این موضوع برای من خیلی پرمعنا و زیباست! مخصوصا چون شما، من را نمی شناسید و از شرایط من آگاه نیستید. ولی خدا از طریق بخش هایی از کتاب مقدس و ایمیل های شما، بر این دریافت ها مهر تایید می زند. از شما ممنونم و دعا می کنم که خداوند به شما و تیم تان برکت بدهد.»

دوست من! زندگی پر از معجزه، برای تو هم امکان پذیر است. عیسی، سمبل نردبان یا کار خدا، در دسترس تو قرار گرفته است. عیسی مانند پلکانی، آسمان را با موقعیت تو پیوند می زند. بله، برکت های آسمان از طریق عیسی مسیح، زمین زندگی تو را لمس می کنند!

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.