با خدا خلوت کن!

با خدا خلوت کن!

خانه | Miracles | با خدا خلوت کن!

گاهی زندگی به نیرو و منش ” ورزشی” ما نیاز دارد. کتاب مقدس در دوم تیموتائوس، فصل 2، آیه ی 5، ما را با ورزشکاران مقایسه کرده است: «ورزشکاری که می خواهد برنده ی جایزه شود، باید تمام مقررات مسابقه را رعایت کند؛ تو نیز برای موفقیت در خدمت ات، باید از تمام دستورات خداوند اطاعت کنی.»

هر روز چالش ها و فرصت های خاص خودش را دارد. حتی جواب دادن به خواندگی خداوند و قدم زدن در مقصدی که او برای ما دارد، می تواند گاهی خسته کننده باشد. در این لحظات، خوب است به یاد داشته باشیم که فقط خداوند است که می تواند به ما آرامش دهد.

اگر بدون استراحت برای مسیح کار کنی، خودت را خسته خواهی کرد. همان طور که یک ورزشکار بعد از تمرین نیاز به استراحت دارد تو هم در خدمت نیاز به استراحت داری.

به عنوان فرزند خدا، محل استراحت تو”مکانی امن” است که آن جا می توانی با عیسا مسیح یک  گفتگوی شخصی و رو در رو داشته باشی.

 مهم نیست که هر روز، چه فصلی را پشت سر می گذاری. تو به خداوند احتیاج داری تا پیش بروی. تو به حیات و آرامی خداوند در درون خودت نیاز داری! مطمئن باش. زیرا خداوند وعده داده که همیشه کنار تو باشد. او در کتاب مقدس، خروج، فصل 33، آیه ی 14، به ما می گوید: «… من خود همراه شما خواهم آمد و به شما توفیق خواهم بخشید.»

دوست من! تو تنها نیستی. هر لحظه می توانی با خداوند راه بروی و از او نیرو بگیری… با گوش دادن به سرودهای ستایشی و با مطالعه ی کلام او که به تو یادآوری می کند که چه قدر خداوند نیکو و وفادار است.

بیا با هم این شهادت عالی را بخوانیم:« از شما سپاسگزاری می کنم برای این که پیام های الهام بخش از کلام خدا و اراده ی او را با همه ی ما به اشتراک می گذارید. هر روز منتظر ایمیل های شما هستم. هر روز دقیقا همان چیزی بوده که در آن روز بهش نیاز داشتم. کاملا حق با شماست، پیروزی از قبل مهیا شده  است. من به برادرم که در بسیاری از زمینه ها در حال مبارزه است گفتم که فقط به خداوند اعتماد کند و او به این ایمان دارد. یادم می آید که یک یکشنبه در کلیسا گفته شد، آرام باش. این دقیقا همان کاری است که من امروز قصد دارم آن را انجام دهم. چون نبرد از قبل پیروز شده است و من الان استراحت می کنم. خدا به شما برکت دهد و از شما برای همه کارهایی که در این جا انجام می دهید و همچنین وجود خودتان سپاسگزارم!»

روز پر برکتی داشته باشی، دوست خوبم!

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.