با ایمان حرکت کن!

با ایمان حرکت کن!

خانه | Miracles | با ایمان حرکت کن!

آیا تا به حال از درون مه رد شده ای؟ اگر در مه در حال رانندگی باشی ممکن است کمی عصبی شوی؛ البته گاهی هم رانندگی در این شرایط می تواند خطرناک باشد. مه اگر مدت طولانی ادامه داشته باشد، می تواند افسردگی ایجاد کند. معمولا در ایران این طور نیست، اما در بعضی از کشورها مه می تواند مدت زیادی ادامه پیدا کند.

مه شبیه دود است، لایه ای تقریبا مات! مانعی برای دیدن. در واقع، از قطره های آب خیلی ریز در نزدیک سطح زمین ساخته شده، که وسعت دیدِ ما را کم می کنند. در کل، مه مانند ابری است که زمین را لمس می کند. تو را نمی دانم، اما وقتی هوا مه آلود است، من از رانندگی لذت نمی برم!  چون گستره ی دید، کم می شود یا کاملا از بین می رود، و باید آهسته تر رانندگی کنم… من ترجیح می دهم زمانی که هوا آفتابی و آسمان صاف است، رانندگی کنم… و جاده را خوب ببینم!

مه ای که امروز می خواهم از آن صحبت کنم به آب و هوا ربطی ندارد. آن چه می خواهم بگویم، لایه ای  است که مسیر زندگی را مبهم و آینده را پنهان می کند… همه ی ما گاهی آن را احساس می کنیم. وقتی مطمئن نیستیم که کدام مسیر را انتخاب کنیم یا نمی دانیم در انتهای راه چه چیزی در انتظار ماست. یعنی در واقع زمانی که گم شده ایم…

در این زمان است که کلام خدا واقعاً با ما صحبت می کند؛ کتاب مقدس، تثنیه، فصل 31، آیه ی 8، می گوید: «ترسان مباش، زيرا خداوند با تو خواهد بود و پيشاپيش تو حركت خواهد كرد. او تو را تنها نخواهد گذاشت و ترک نخواهد كرد.»

و آیه های بسیارِ دیگری که به ما یادآوری می کند که خداوند کنترل همه ی امور را در دست دارد، مه در حال گذر است و سرانجام ناپدید خواهد شد.

مه در نهایت از بین می رود…اما خداوند خارج از محدوده ی زمان، ابدی و شکست ناپذیر است. خدا تو را رها نمی کند. او نمی خوابد. او تغییر نمی کند.

با خدا از منطقه ی مه آلود عبور کن. به او و به کلام او بچسب. با ایمان به راه خود ادامه بده… و شاهد از بین رفتن آن نقاب و بازگشت دوباره ی خورشید باش.

یکی از عزیزان کلیسا برکتی را با ما به اشتراک گذاشته است: «امروز با یک حال ناخوش و حالت گیجی از خواب بیدار شدم، اما پیام های دلگرم کننده ی شما اطمینانی را که نیاز داشتم، به من داد… و الان این جمله در ذهن من تکرار می شود: “آن که در من است از همه ی افرادی که در دنیا هستند بزرگ تر است”… و واقعا شکر که مسیح را دارم و در ایمانِ به او، بیشترِ سردرگمی های من تمام شده اند. خیلی از شما متشکرم.»

مشاهده مطالب بیشتر

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.