این نگرش به زندگی تو سرعت می بخشد!

این نگرش به زندگی تو سرعت می بخشد!

خانه | Miracles | این نگرش به زندگی تو سرعت می بخشد!

بهترین نگرش برای سرعت بخشیدن به زندگی، شکرگزاری است. وقتی خدا را به خاطر همه چیزهایی که به ما داده شکرگزار باشیم، زندگی ما به یک برکت تبدیل می شود.

گاهی اوقات زندگی ما سخت می شود. حتی ممکن است به جایی برسد که تحمل زندگی غیر ممکن به نظر بیاد و ما متحمل درد زیادی باشیم. اما کار خدا، در آن لحظات هم، با ما تمام نشده است! رحمت های خدا، هر روز صبح تازه می شود و شکرگزاری از او، نه تنها شرایط ما را تغییر خواهد داد بلکه محیط اطرافمان را هم، تحت تاثیر خودش قرار خواهد داد. بنابراین ما کار خوبی را در حق خودمان انجام می دهیم و اطرافیانمان هم از آن حرکت، بهره می برند.

و خبر خوب این است که: شکرگزاری، یک تجربه قابل یادگیری است! پولس رسول در رساله به فیلیپیان باب 4 آیه 11 می‌گوید: ‘این را از سر نیاز نمی‌گویم، زیرا آموخته‌ام که در هر حال قانع باشم.

به پولس و سیلاس فکر کنید که… نصف شب، در زندان، پس از کتک خوردن… ستایش خدا را می خواندند. خداوند قدردانی آنان را از طریق یک زلزله به نعمتی خارق العاده تبدیل کرد. آنقدر که زندانبان و خانواده اش در آن شب تعمید گرفتند! (به کتاب مقدس، اعمال رسولان باب 16 آیه های 22-36 مراجعه کن)

بنابراین، یکی از کلید های دریافت سریع تر برکات الهی، نشان دادن سپاسگزاری در همه حال است. شکرگزاری زندگی ما را به برکت تبدیل می کند. و این نعمت از تو شروع می شود، اما به دیگران نیز می رسد!

از امروز به بعد تو را به تمرین این کار دعوت می کنم. شروع کن به شکرگزاری برای چیزهایی که داری، حتی آنهایی که به نظر تو کوچکترین هستند. امروز، آنها را در دفتر شکرگزاری خودت یادداشت کن و با قلبی سرشار از شکرگزاری بخواب. و فردا صبح همین کار را تکرار کن! من این کار را هر صبح و عصر انجام می دهم تا هر روز را به یک معجزه تبدیل کنم.

دوست عزیزی شکرگزاری خودش را از دریافت ایمیل های هر روز یک معجزه اینطور بیان کردند:

خدا رو شکر، برای وجود شما، برای پیام هر روز یک معجزه و برای محبت شما که هر روز با کلام و پیام هایتان، امید تازه می دهید و در رشد ایمانم به من کمک می کنید. ممنونم که هستید

مشاهده مطالب بیشتر

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.