ایمان ات را گرامی بدار!

ایمان ات را گرامی بدار!

خانه | Miracles | ایمان ات را گرامی بدار!

آیا می دانی بزرگترین گنج تو، یعنی ارزشمندترین چیزی که داری، چیست؟ مطمئنا گوشی هوشمند تو نیست…! گران بهاترین گنج تو “ایمان” توست.

پولس در پایان عمرش گفت که او به مهمترین هدف زندگی اش یعنی “حفظ ایمان” رسیده است. ( در این مورد می توانی به کتاب مقدس، دوم تیموتائوس، فصل 4، آیه ی 7، مراجعه کنی). بله، پولسِ رسول، تمام عمر مسیحی خود را صرف حفاظت از ارزشمندترین گنجینه اش کرد.

دوست عزیز، تو هم تصمیم بگیر امروز در هر شرایطی، ایمان ات را حفظ کنی!

  • اگر ناامید شدی؛ ایمان ات را حفظ کن.
  • اگر دچار تردید شدی؛ ایمان ات را حفظ کن.
  • اگر از چیزی ترسیدی؛ ایمان ات را حفظ کن.
  • اگر احساس ات چیزی را به تو القا کرد؛ ایمان ات، بزرگترین گنج ات را حفظ کن.

کتاب مقدس در عبرانیان، باب 6، آیه ی 19، می‌گوید: «اميد كاملي كه ما به نجات خود داريم، برای جان ما همچون لنگری است نيرومند كه به هنگام طوفان ها ما را ثابت و استوار نگاه می‌دارد. همين اميد است كه رابطهٔ ما را با خدا حفظ می‌كند، يعنی با او كه در آسمان، در آن سوی پردهٔ “مقدس ترين جايگاه” می‌باشد»

در مواجهه با تمام فجایعی که در جهان ممکن است، اتفاق بیفتد؛ یا ناراحتی هایی که ممکن است متحمل شوید، ایمان تنها چیزی است که ارزشمند و ابدی است و با خودت به آن سو می بری… بنابراین، قدرش را بدان، مراقب اش باش، حافظ اش باش. این لنگر قوی و استوار تو بر روی زمین است!

همچنین در عبرانیان، باب 11، آیه ی 1،نوشته شده: «حال، ببينيم ايمان چيست. ايمان یعنی اطمينان داشتن به اين كه آن چه اميد داريم، واقع خواهد شد؛ ايمان يعنی يقين داشتن به آنچه اعتقاد داريم، هر چند قادر به دیدن اش نمی‌باشيم.»

دوست من، دعا می کنم محصول هر چیزی که باور داری و برای اش تلاش کرده ای و همچنین برای اش دعا کرده ای، به دست آوری. وجودت پر از برکت و در خداوند محبوب باشی! از تو دعوت می کنم به پیام یکی از عزیزان کلیسا توجه کنی: «خدا برای لحظه‌ ای مرا رها نکرده؛ با این که در شهری زندگی می کنم که بالاترین آمار جرم، فساد و نفرت وجود دارد، اما  اینجا برای من، بهشتی است که خدا و دوستان مسیحی ام اطراف ام را احاطه کرده‌اند و دائماً خداوند را ستایش می کنند و خبر خوش مسیح را منتشر می‌کنند. مخصوصاً پیام‌های روزانه‌ای که از شما دریافت می‌کنم به اشتراک می‌گذارند. برای شما و تیم تان برکت می طلبم…»

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.