ایمان ات را زنده نگه دار!

ایمان ات را زنده نگه دار!

خانه | Miracles | ایمان ات را زنده نگه دار!

به نظر تو ایمان چیست؟ چگونه آن را توصیف می کنی؟

یکی از پژوهش گران کتاب مقدس، ایمان را با کلید برق مقایسه می‌ کند و

می‌ گوید که به خودی خود هیچ کاری انجام نمی‌ دهد، اما به جریان برق، اجازه ی عبور می‌ دهد.

به عبارت دیگر، اگر ایمان مان را عملی کنیم، جریان حضور خدا برقرار می شود! اما اگر کلید را روشن نکنیم هیچ اتفاقی نمی افتد!

کتاب مقدس در این باره در متی، فصل 21، آیه ی 22، می گوید: «شما هر چه در دعا بخواهيد، خواهيد يافت، به شرطی كه ايمان داشته باشيد.»

با ایمان بخواه، دوست من! به خدا توکل کن و منتظر معجزه باش. کلام او به ما این اطمینان را می‌ دهد که می‌ توانیم به او نزدیک شویم. همچنین در اول یوحنا، فصل 5، آیه ی 14، آمده است: «از این رو، خاطرجمع هستيم كه هرگاه از خدا چیزی مطابق خواست او بطلبيم، دعای ما را خواهد شنید.»

او دعای تو را می شنود دوست من و بهترین ها را برای تو می خواهد.

امروز، در هر زمینه ای از زندگی که نیاز به معجزه داری، خواه شفای جسمانی باشد یا مشکلات کاری یا روابط تو، فقط یک کار بکن: کلید ایمان را روشن کن! اما چطور؟ از طریق دعا و ایمان عملی.

به شهادتی از یک دوست همراه توجه کن: «در سال 1393 به سرطان پانکراس مبتلا شدم. من مدتی است که در حال مبارزه با بیماری هستم و در واقع بهتر از حد انتظار بهبود یافته ام. من به درستی می دانم که خداوند دستان حفاظت گرش را روی سر من گذاشته و هر روز بیشتر و بیشتر مرا شفا می دهد. من هرگز خدا را به هردلیلی و در مقابل هیچ کس انکار نمی کنم! از ایمیل های دلگرم کننده ی شما بسیار سپاس گزارم که خداوند از طریق شما در این مسیر مرا یاری داد.»

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.