اگر بجویی، پیدا می‌کنی!

اگر بجویی، پیدا می‌کنی!

خانه | Miracles | اگر بجویی، پیدا می‌کنی!

دوست دلسوزم،

بیا امروز درباره‌ی چیزی حرف بزنیم که همه‌ی ما به دنبالش هستیم؛ آرامش، سلامتی، موفقیت، خانواده‌ی دوست‌داشتنی و توانایی مقابله با مشکلات. اما توی انجیل متا ۶:۳۳ خداوند یه چیز دیگه بهمون یادآوری می‌کنه:

 “شما قبل از هر چیز برای به دست‌آوردن پادشاهی خدا و انجام خواسته‌های او بکوشید، آن‌وقت همه‌ی این چیزها نیز به شما داده خواهد شد.”

(انجیل متا ۶:۳۳)

خداوند خوب می‌دونه چطور می‌تونیم به شادی واقعی برسیم. اون می‌خواد بهمون بفهمونه که تمام خوشبختی‌ها از اون سرچشمه می‌گیره.

حالا، یه لحظه به این فکر کن؛ آیا خواسته‌های تو با خواسته‌های خداوند یکیه؟ آیا این چیزهایی که دنبالشی، واقعاً تو رو به خوشبختی نزدیک‌تر می‌کنه؟ یه مثال بزنیم:

– موفقیت در کار، ازدواج خوب،

– تلاش برای پیشرفت و رقابت در دنیای کاری،

– برجسته شدن در محل کار،

– تربیت فرزندانی که خداوند را بشناسند،

– نگه داشتن محبت مسیحایی به اطرافیان،

– عدم قضاوت در مقابل ضعف دیگران و…

ما خیلی وقت‌ها فکر می‌کنیم خوشبختی به چیزهای بیرونی مثل مکان زندگی، دانشگاه، سفرها، خریدها، زیبایی و ثروت بستگی داره. اما آیا تا به حال به این فکر کردی که چرا خداوند توی کتاب مقدس بارها بهمون یادآوری کرده که اراده‌اش رو جست‌وجو کنیم؟

خدا می‌خواد اولین منبع برکت تو باشه. او می‌دونه که شادی از درون ما شروع می‌شه، نه از بیرون. خدا می‌خواد بفهمونه که تنها اوست که می‌تونه دلیل واقعی شادی و خوشبختی ما باشه.

در انجیل متا باب ۵، عیسای مسیح ۹ بار از کلمه “مبارک” استفاده می‌کنه، که به معنی “خوشبخت” هست.

(لینک به انجیل متا باب ۵)

دوست عزیز،

تو در عیسا کاملی، تو با او زندگی می‌کنی، راه می‌ری، نفس می‌کشی. پس امروز، خدا رو با اشتیاق جستجو کن و اجازه بده او تو رو پیدا کنه. و به یاد داشته باش، خداوند همیشه در جست‌وجوی توست.

یکی از دوستان تیم ما این‌طور می‌نویسه:

 “هر صبح، اولین کارم خوندن ایمیل‌های ‘هر روز یک معجزه’ و ارسال اون برای خانواده و دوستانمه. خیلی ممنون بابت این پیام‌های الهام‌بخش. خداوند به شما برکت بده که ما رو به جست‌وجوی خدا تشویق می‌کنین.

آمین!”

حالا چند لحظه‌ای چشماتو ببند و فکر کن:

“خداوند رو با شوق جست‌وجو کن و اجازه بده او تو رو پیدا کنه!”



شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.