امروز معجزه تو اینجاست.

امروز معجزه تو اینجاست.

خانه | Miracles | امروز معجزه تو اینجاست.

 بزرگترین معجزه نجات توست!

 زمانی که عیسی مسیح بر روی زمین زندگی می کرد؛ معجزات زیادی انجام داد. ولی امروز، ما مرتبا این معجزات را در بدن مسیح تجربه می کنیم. خداوند برای تک تک ما کاری خارق العاده انجام داد. در کتاب مقدس، یوحنا باب 3، آیه 16 نوشته شده… «زيرا خدا به قدری مردم جهان را دوست دارد كه يگانه فرزند خود را فرستاده است، تا هر كه به او ايمان آورد، هلاک نشود بلكه زندگی جاويد بيابد.»

 می بینی دوست من!… خدا به عنوان خالق و پدر، نمی تواند فرزندانش را که در اسارت گناه زندگی می کنند به حال خود رها کند. او به این ترتیب بزرگترین معجزه را در وجود عیسی مسیح به ما هدیه کرد!

 آیا این اتفاق آنقدر بزرگ نیست که ما را منقلب کند؟ تک تک ما، با توبه، می توانیم در این معجزه قرار بگیریم… بله! اگر هنوز عیسی مسیح را در زندگی خودت نپذیرفتی، می توانی همین الان این کار را انجام دهی! می توانی زندگی گذشته را پشت سر بگذاری و زندگی جدیدی را در مسیح شروع کنی!

اگر چنین است، با من دعا کن… “خداوندم عیسی، تو بزرگترین معجزه هستی. تو  حقیقت، راه و زندگی هستی. من از تمام گناهانم توبه می کنم… از تو می خواهم من را ببخشی. از امروز وجودم را به تو می دهم. از امروز، تا ابدالاباد، معجزه من باش. آمین.»

دوست خوبم! امروز معجزه ی تو اینجاست! اگر قبلاً این معجزه را تجربه کرده ای، آیا می خواهی امروز آن را با شخص دیگری به اشتراک بگذاری؟

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.