از پدرِ جَعلی دوری کن!

از پدرِ جَعلی دوری کن!

خانه | Miracles | از پدرِ جَعلی دوری کن!

دوست عزیزم،

تا حالا شده صداهایی در ذهنت زمزمه بشه و بگه:

– خدا تو رو فراموش کرده، ببین هر کاری که می‎کنی خوب پیش نمی‎ره،

– تو به اندازه‎ی کافی خوب نیستی، بقیه رو ببین چقدر سریع پیشرفت کردن؟

– به هیچ جایی هم که توی زندگیت نرسیدی،

– با همه‎ی تلاش‎هات تو باز هم شکست خورده‎ای،

-آرزوهایی هم که داشتی، به واقعیت تبدیل نشدن!

– توی کار و تحصیل هم هیچی نشدی،

– تو چرا این‎قدر تنها و بی‎کس موندی؟

متاسفانه گاهی‎اوقات ممکنه چنین افکارِ بیهوده‎ای خیلی زیرکانه به درونِ تو راه پیدا ‎کنن و نه تنها جانت رو تلخ کنن بلکه “اُمید به ‎‎زندگی در خداوند” رو هم از تو بگیرن.

گاهی این افکارِ مخرب از اشتباهاتی که مُرتکب شدی سرچشمه می‎گیرن و گاهی‎ هم مستقیم از شیطان که “پدرِ دروغگویان” شناخته می‎شه، به سراغت میان.

اما خداوند راهِ دُرست رو به تو در کلامش نشون داده و میگه پیش از اینکه ذهنت رو در اختیارِ شیطان  بذاری، نگاهت رو به من و برنامه‎هایی که برات دارم متمرکز کن.

در انجیل یوحنا ۱۴: ۳۰، می‌خونی:

“بعد از این با شما زیاد سخن نمی‌گویم زیرا حکمران این جهان می‌آید، او بر من هیچ قدرتی ندارد.”

دوست عزیزم،

این رو به‎یاد داشته باش که شیطان زمانی قدرت می‎گیره که تو براش ارزش قائل بشی و و بهش اختیار بدی. ممکنه از خودت بپرسی، آخه چرا باید به شیطان چنین اجازه‎ای بدم، نه من هرگز چنین کاری نمی‌کنم!

اما راه شیطان توسط هر فکر، کلمه و یا عمل خدا ناپسندانه در ذهن و زندگی تو باز میشه و نه با دعوت مستقیم از او!

امروز ازت می‎خوام که اجازه بدی خداوند عیسای مسیح، افکار تو رو پر کنه تا دیگه برای این دزد در ظرف ذهن تو جایی وجود نداشته باشه. پس این جمله رو با صدای بلند تکرار کن:

” تمام شد، من دیگه این دروغ‎ها رو از تو نمی‎پذیرم، عیسای مسیح تو رو شکست داده و تو هیچ حقی بر من نداری، دور شو.”

ایمان داشته باش که عشق و محبتِ خداوند، تو رو در هر وضعیت ذهنی نامطلوبی هم که باشی عبور می‌ده و ازت محافظت می‎کنه!

دوست عزیزی برای تیمِ ما این‎طور نوشته:

“امروز خواستم یادداشتی بنویسم و بگم چقدر از پیام‎های روزانه‎ی شما که از طرفِ خداوند به دست من می‎رسه، برکت‎های زیادی گرفتم. هر موقع که ایمیل‎های “هر روز یک معجزه” رو می‎خونم، خداوند با قلب من صحبت می‎کنه.

عبارتِ “شکر برای وجود تو” اولین جمله‎ای بود که بسیار در عمقِ وجود من نشست و دوباره من رو زنده کرد. دورانِ کودکی‎ام رو به‎یاد میارم که مادرم اغلب از طریقِ گفتار و رفتارش به من این باور رو می‌داد که من موجودی بی ارزشم. من بیشترِ عمرم رو با این باور گذروندم. این باور سال‎ها با تجاوزهای کلامی و جنسی توسط خواهر و بردارِ ناتنی‎ام تقویت شد.

من مفهومِ طردشدگی دخترانِ نوجوان و جوان رو تجربه کردم و درک می‎کنم که زندگی‌هاشون چه‎طور به تباهی میره. امروز می‎فهمم که همه‌ی اون باورها دروغِ بزرگی بودن، چون فهمیدم که مسیح همیشه من رو دوست داشته، حتا در همون روزهای تاریک که هیچ‎کس من رو دوست نداشت و به من توجه نمی‎کرد.

امروز که در سن ۵۵ سالگی هستم، می‎دونم که دوست داشته شدن به چه معناست و می‎تونم عشقی که عیسای مسیح نسبت به من داره رو بدون هیچ قید و شرطی به دیگران ابراز کنم، چون من معنای این عشق رو درک کردم.

 جمله‎ی “شکر برای وجود تو” روحم رو تکان داد و فهمیدم که چرا وجودِ من مهم بوده، این شگفت‎آوره که، عیسای مسیح برای من و بخششِ گناهانم به روی صلیب رفت، مُرد و روز سوم از دنیای مُردگان برخاست! امروز به‌خوبی درک می‌کنم که چقدر وجودِ من برای خداوند مهمه که چنین کارِ بزرگی رو کرده.

امروز من برای شما می‎نویسم، “شکر برای وجود شما”. از شما ممنونم که به خداوند  اجازه دادین که از شما استفاده کنه. ممنون و سپاسگزارِ خداوندم عیسا هستم که شما رو سرِ راه من قرار داد تا وجودم رو  دوست بدارم و بفهمم هیچ‎کس در این دنیا کم ارزش نیست!”

دوست من،

تو فرزندِ آفریننده‎ی این جهان هستی، تو وارثِ پادشاهی و ملکوتِ آسمان هستی، تو فَرّ و شکوهِ خداوند هستی، تو هستی آنچه هستی!

سرت رو با اقتداری که از عیسای خداوند داری، بالا بگیر؛ چون خداوند به اون چیزی که الان هستی هم، افتخار می‎کنه!

حالا چشمات رو ببند و این جمله رو با خودت تصور کن و بگو:

“همه‎ی چیزهایی که نیاز دارم، فقط در خداوندم عیسا یافت میشه! “

آمین!

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.