از زندگی ابدی لذت ببر

از زندگی ابدی لذت ببر

خانه | Miracles | از زندگی ابدی لذت ببر

داستانی هست که می‌گه: رییس جمهور یکی از این کشورهای ابر قدرت، که خیلی پُرکار و سختکوش بوده، زیر میز، همینطور که با فرزندش در حالِ بازی بوده به امور کشور هم رسیدگی می‌کرد.

حالا تو هم به عنوان فرزند خدا این امتیاز ویژه رو داری، یعنی آزادانه به پدرِ آسمانی دسترسی داری؛ چون فرزند محبوبِ پدر هستی. همونطور که در نامه‌ی اول یوحنا ۱:۳ گفته می‌شه:

” ببینید محبّت خدای پدر چقدر عظیم است که ما را فرزندان خود خوانده است و در واقع فرزندان خدا هستیم. اگر دنیا ما را آن طوری که در واقع هستیم نمی‌شناسد، علّتش این است که او را نشناخته است.”

خدا هیچ وقت، از دعوتِ فرزندانش برای نزدیک شدن به او و برقراری رابطه با خودش دست برنمی‌داره و هر لحظه منتظر توئه که این دعوت رو بپذیری و به او نزدیک بشی. درسته که او پادشاه آسمان و زمین، آفریننده‌ی این جمی‌پرسی چرا باید شاد باشه؟ بذار بهت بگم:

چون ما برای رفتن به حضور خدا و برقراری رابطه با او دلایل زیادی داریم. مثلِ:


*وقت‌هایی که از روی عشق، به خداوند نزدیک می‌شیم.

*وقت‌هایی که برای کمک‌های ارزشمندش از او سپاسگزاری می‌کنیم.

*وقت‌هایی که با مشکلی روبرو شدیم و نیاز داریم تا با عیسای مسیح مشورت کنیم.

*وقت‌هایی که مشتاق هستیم تا در ایمان رشد کنیم و به عمق‌ها بریم.

هان و خدای قادر مطلقه ولی او بخاطر وجود ما هر لحظه شادی می‌کنه. او پدر توئه، پدری مهربان که هر لحظه رحمت و فیضش بر تو جاریه و هیچ چیزی، باز هم تاکید می‌کنم که هیچ چیزی نمی‌تونه محبت او رو از تو جدا کنه. فکر نکن که سرش شلوغه و صدای تو رو نمی‌شنوه. درست برعکس، او همیشه برای تو وقت داره  و زمانی که با او حرف می‌زنی بهت پاسخ می‌ده.

دوست من،

در بهشتِ جاودانه، تو این لذت رو می‌چشی که همیشه در کنار پدرت باشی. اما تا رسیدن به اون روز باشکوه، خداوند عیسی امروز می‌خواد بهت یادآوری کنه که تو می‌تونی از این امتیاز ویژه بهره‌مند بشی. یعنی الان هم تو می‌تونی در برابر این تختِ پرفیض خداوند بایستی و از حضورِ پُررنگ و دلگرم کننده‌ی او لبریز بشی و شادی کنی!

نامه به عبرانیان ۱۶:۴ درباره‌ی نتیجه‌ی نزدیک شدن به خداوند اینطور می‌گه که:

” پس بیایید تا با دلیری به تخت فیض بخش خدا نزدیک شویم تا رحمت یافته و در وقت احتیاج از او فیض یابیم.”

دوست من،

از لذتِ رابطه با خدا خیلی می‌شه نوشت، کتاب‌های زیادی هم وجود داره که می‌تونی اونها رو مطالعه کنی و حتی تجربه‌ی کسانی که وارد این رابطه شدن رو هم می‌تونی بشنوی، ولی با مطالعه کردن کتاب‌ها و شنیدن تجربه‌ی دیگران نمی‌تونی دَرک درستی از این رابطه‌ی شکوهمند داشته باشی. پس امروز تو رو دعوت می‌کنم تا خودت به حضور خدا بری و این رابطه رو تجربه کنی، بِچِشی و ببینی که خداوند نیکوست.

این وعده رو هیچ وقت فراموش نکن که با پذیرش عیسای خداوند به عنوان شاهِ شاهان و نجات دهنده‌ی انسان، تو هم به این  زندگی ابدی  دعوت شدی و از الان تا ابدالاباد به تختِ پُر فیض خدا دسترسی داری و خواهی داشت!

پس این دسترسی رو با انتخاب‌های اشتباه از دست نده؛ و این امتیاز ویژه‌ای رو که عیسای خداوند برای شخصِ تو قاِئل شده از خودت نگیر!

حالا چشمات رو ببند و با خودت این جمله رو تصور کن:

 ” امروز می‌خوام در حضور پدرم که شاهِ شاهانه، از این زندگی ابدی که بهم بخشیده لذت ببرم.”

آمین!

مشاهده مطالب بیشتر

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.