از اشتباه کردن نترس!

از اشتباه کردن نترس!

خانه | Miracles | از اشتباه کردن نترس!

اکنون که این پیام ها را می نویسم، دوست دارم اجازه بدهم روح القدس الهام بخش من باشد و به خودم این آزادی را بدهم که خارج از چهارچوب بنویسم، بدون نگرانی در مورد تعداد خطوطی که باید به آن ها توجه کنم یا قالب بندی نهایی…

قبل از بازبینی نهایی، فکر، روی کاغذ می‌نشیند و این به من اجازه می دهد که واقعاً خلاق باشم بدون اینکه فکر یا خط فکری من متوقف شود!

اغلب اوقات، ذهن ما مسدود می شود زیرا از کامل نبودن، می ترسیم. ما این تصمیم را در قلب خود داریم اما اگر شکست بخورد چه؟ ما واقعاً می خواهیم این کتاب را بنویسیم اما اگر کامل نباشد چه؟ ما می خواهیم به عنوان یک داوطلب شرکت کنیم، اما اگر به اندازه ی کافی استعداد نداشته باشیم، چه؟

کمال جویی، اغلب، کارها را به  تعویق می اندازد … یعنی به تعویق انداختن آن به فردا. آیا می توانی امروز معیارهای خود را دوباره تنظیم کنی؟ اگر مجبور باشی به چیزی دست پیدا کنی که دور از دسترس است، ممکن است که هرگز آن را شروع نکنی!  در حالی که می توانی آن  را آغاز کنی…

“کمال، در نقص ساکن است.” این در موهبت انسان بودن، در اشتباه کردن، در تلاش کردن یا نکردن دوباره یافت می شود. خدا از ما می خواهد که مصمم باشیم، نه کمال گرا.

دوست من!  به جای کمال طلبی، با اراده به جلو برو و به خدا و حکمت اش توکل کن.

 همان طور که در کتاب مقدس، اول تواریخ، فصل 16، آیه های 11 و 12، می خوانیم:

«خداوند و قوت او را طالب باشيد و پيوسته حضور او را بخواهيد. ای فرزندان بنده خدا يعقوب، و ای پسران برگزيده او اسرائيل، آيات و معجزات او را و فرامينی را كه صادر می‌كند، به ياد آوريد.»

دوست عزیز! ترس از اشتباه کردن، نباید تو را غیرفعال نگه دارد. من تو را تشویق می کنم که به خداوند تکیه کنی و نقص های خود را به او بدهی.

امروز می خواهم برای تو دعا کنم… «خداوندا، به او شجاعت بده. کمک کن تا مطابق میل تو زندگی کند و وقتی می گویی برو جلو، به جلو برود! باشد که میل به کمال مانع از پیشرفت او نشود! من  دعا می کنم تا برخیزد و هر کاری را که از او می خواهی انجام دهد. به نام عیسی، آمین.»

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.