از آزمایش ها نترس!

خانه | Miracles | از آزمایش ها نترس!

زمانی که مشکلات یا آزمایش ها سر راه ات قرار می گیرند، واضح است که بالا و پایین نمی پری و نمی گویی: چه خوب! باز هم یک نگرانی جدید از راه رسید!

نه؛ بر عکس، شرایط سخت ما را به سمت رنج و غم و اندوه می برند!

در کتاب مقدس، اول پطرس، فصل 1، آیه ی 6، آمده است: «پس حال که چنین میراثی در پیش دارید، واقعن شاد باشید، حتی اگر لازم باشد در این دنیا برای مدتی سختی ها و زحمت هایی را متحمل گردید.»

همچنین در آیه ی 7 از همین فصل، می خوانیم: «این سختی ها به منظور آزمایش ایمان شما پیش می آید، همان طور که آتش نیز طلا را می آزماید و پاک می سازد. ایمان شما پس از آن که وارد کوره ی آزمایش گردید و سالم بیرون آمد، سبب خواهد شد که در بازگشت عیسای مسیح، مورد تحسین و تمجید و تکریم قرار گیرید.»

دوست من! آزمایش ها وجود دارند تا ارزش واقعی ایمان ما را آشکار کنند و کلام خداوند، ما را تشویق می‌کند که آزمایش‌ ها را از نگاه دیگری ببینیم…

بنابراین، خداوند آزمایش ها را برای “تنبیه تو” یا “درس زندگی” سر راهت قرار نمی دهد. نه… خداوند نیکوست و او عاشق تو است. محبت او نسبت به تو انتهایی ندارد.

اما، او می‌داند که وقتی همه چیز همیشه خوب پیش می‌رود، ایمان تو رشد نمی‌کند.

دوست من! زمانی که ایمان تو مورد آزمایش قرار می گیرد؛ صیقل داده می شود، ریشه می گیرد، قوی تر می شود و ارزش بیشتری پیدا می کند. به عبارت دیگر، وقتی تو با یک سختی، نگرانی یا مانع برخورد می کنی، تحت فشار قرار می گیری که روی خدا حساب کنی، به وعده های او ایمان داشته باشی و مشتاقانه منتظر باشی تا او در زندگی تو کار کند. به این ترتیب، توجه ات به سمت خدا معطوف می شود، ایمان ات رشد می کند و روز به روز قوی تر می شوی.

دوست خوبم! اگر به تازگی در حال عبور از یک آزمایش هستی، شجاع باش.

برای تو دعا می کنم و با تمام وجود در کنار ات هستم. اما این خدا است که همیشه با تو است. خواهی دید که خداوند در پاسخ به ایمان تو عمل می کند!

بیا با هم این شهادت زیبا را بخوانیم: «”هر روز، یک معجزه”، در زندگی من یک تشویق است. هر روز منتظر اش هستم! من پرستار شوهر پیر ام هستم و نوه ی 17 ساله ام را نیز بزرگ می کنم که در خرداد ماه فارغ التحصیل می شود. سختی ها در حال شکست دادن من هستند، اما ایمیل های روزانه ی شما هر روز مرا از گودال ناامیدی بیرون می کشند! دختر ام در مسیر آزاد شدن از اعتیاد است. وقتی من ایمیل ها را با او در میان می گذارم، خیلی دوست شان دارد. مثل این است که هر روز نامه ای از عیسا دریافت می کند. ممنون از شما!»

مشاهده مطالب بیشتر

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.