احساسات خود را از خداوند پنهان نکن!

خانه | Miracles | احساسات خود را از خداوند پنهان نکن!

امروز، می خواهم دعا کنم که از نظر احساسی در سلامتی باشی؛ آمین که برکات خداوند، در این زمینه شامل حال تو باشه!

در کتاب مقدس، مزامیر، فصل 30، داوود با خدا صادقانه صحبت می کند. او در آیه های 7 تا 9، احساسات و روح خود را در برابر خدا عریان می کند و بدون ترس می گوید: «فكر كردم مانند كوه هميشه پا برجا و پايدار خواهم بود. اما همين كه تو، ای خداوند، روی خود را از من برگرداندی، ترسان و پريشان شدم. ای خداوند، در پیشگاه تو نالیدم و التماس‌ كنان گفتم: «نابودی من برای تو چه فايده‌ای دارد؟ اگر بميرم و زير خاک بروم، آيا غبارِ خاک من، تو را خواهد ستود؟ آيا جسد خاک شده ی من از وفاداری و صداقت تو تعريف خواهد كرد؟»

دوست من! خداوند دوست دارد با او صادقانه صحبت کنی و احساسات ات را با او در میان بگذاری.

شاید اکنون وجود بعضی شرایط را در زندگی ات درک نکنی. یا شاید در سختی و رنج باشی! همه ی این ها را به خداوند بگو… حتی شاید احساس سردرگمی کنی، شاید کسی تو را طرد کرده و یا به تو خیانت کرده… در هر وضعیتی هستی، قلب ات را به روی خداوند باز کن و اشک هایت را به حضور او ببر… خداوند به تو گوش می دهد! باور داشته باش که او به تو اطمینان و آرامش می دهد.

تو می توانی با خدا صادق باشی…او بهترین دوست توست!

دوستی از عزیزان کلیسا در پیامی برای ما نوشته است: «امروز پیامی از شما دریافت کردم که به آن نیاز داشتم. من بیش از یک سال است که از الکل و مواد مخدر پاک و رها هستم. در این مدت تغییرات زیادی در درونم ایجاد شده و حضور خداوند را در زندگی ام احساس می کنم. می توانم بگویم ایمان ام را تجدید کرده ام و واقعا متحول شده ام. من با دعا و ایمان و با یاری خداوند می خواهم راه درست را ادامه دهم. این اواخر “هر روز، یک معجزه” را می خواندم، البته در ابتدا هر روز آن را نمی خواندم، اما وقتی شروع کردم، دیدم این پیام ها همیشه چیزی دارد که در مورد من و زندگیِ من است. پیام های روزانه شما بیش از آن که فکرش را بکنید به من در مسیر زندگی ام کمک می کند. از وجود شما و کلام نیکوی شما ممنونم!»

دوست خوبم! از تو دعوت می‌کنم که همه چیز را به حضور مسیح ببری و با تمامی قلب ات با این آهنگ هم نوا شوی.

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.