آیا می دانی وعده ی نهایی خداوند چیست؟

آیا می دانی وعده ی نهایی خداوند چیست؟

خانه | Miracles | آیا می دانی وعده ی نهایی خداوند چیست؟

خداوند در کتاب مقدس وعده های بی شماری به ما داده است. اما آیا می دانی وعده نهایی که خداوند به ما داده چیست؟ وعده ای که زندگی من و تو و دیگران را حفظ می کند؟

با من به وعده های خدا نگاه کن، وعده هایی که ما هنوز از آنها بهره می بریم!

در کتاب مقدس، پیدایش، فصل 12، آیه ی 3، آمده است: «آنانی را که به تو خوبی کنند برکت می دهم، و آنانی را که به تو بدی نمایند لعنت می کنم. همه مردم دنیا از تو برکت خواهند یافت.»

دوست من! می دانی چرا این وعده برای من و تو و همه ی افراد این قدر ارزشمند است؟

 چون عیسا مسیح از نسل ابراهیم بود و از طریق او همه ی اقوام روی زمین از جمله من و تو برکت یافته شده ایم. (به کتاب مقدس، متی، فصل 1، آیه های 1 تا 17، مراجعه کن).

عیسا مسیح پاسخ است. تحقق نهایی این وعده در اوست… و در نتیجه برکت نهایی!

در کتاب مقدس، اعمال رسولان، فصل 4، آیه ی 12، این طور می خوانیم: «غیر از عیسی مسیح کسی نیست که بتواند ما را رستگار سازد! چون در زیر آسمان، نام دیگری وجود ندارد که مردم بتوانند توسط آن از گناه نجات یابند.»

عیسا مسیح وعده ی نهایی است زیرا “نجات ابدی” ما در او است. روزی به پادشاهی خدا پا خواهیم گذاشت و تنها وعده ای که زندگی ما را در این جا با ابدیت ما در آن جا به هم وصل می کند، این وعده است! وعده ی نجات ما در عیسا مسیح است.

تمام وعده های دیگر نیز در عیسای مسیح تحقق می یابند! بنابراین بدون این وعده ی نهایی، آن ها نمی توانستند وجود داشته باشند.

دوست من! عیسا مسیح وعده ی نهایی و قدرت و پشتیبان تو در زندگی روزانه ی توست!

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.