آیا می توانی مانند درخت بامبو مقاوم باشی؟

آیا می توانی مانند درخت بامبو مقاوم باشی؟

خانه | Miracles | آیا می توانی مانند درخت بامبو مقاوم باشی؟

دوست عزیز! فطرت الهی منبع آموزش باورنکردنی ای است. امروز می خواهم در مورد بامبوی ژاپنی با تو صحبت کنم. این گیاه می تواند تا حدود 40 متر، ارتفاع داشته باشد. خارق العاده است، اینطور نیست؟

با این حال، در شش سال اول زندگی اش، چیزی از زمین بیرون نمی آید. ریشه های بامبو در این مدت به طور مخفیانه رشد می کنند. سپس، در سال هفتم، یک شاخه ظاهر می شود! از این لحظه به بعد رشد آن دیدنی است… می تواند تا حدود یک متر در روز رشد کند! اما این موضوع چه ارتباطی با تو دارد؟

کلام خدا در عبرانیان، باب 10، آیه ی 36 می گوید: ‘چون لازم است پایداری کنید تا آنگاه که ارادۀ خدا را به انجام رساندید، وعده را بیابید. ‘

راز، استقامت است. حتی اگر به دلیل اینکه رشد تو قابل مشاهده نیست احساس رکود می کنی، تسلیم نشو… دست از تلاش برندار! واقعیت این است که “ریشه ی” تو در حال عمیق تر شدن است. رابطه ی تو با خدا و اعتمادت به او در حال افزایش است.

حتی اگر چیزی از زمین بیرون نمی آید، مطمئن باش که خداوند تلاش و استواری تو را می بیند و در پشت صحنه به نفع تو کار می کند! با ایمان و استقامت به میراثی که به تو وعده داده شده است وارد خواهی شد.

بیا با هم دعا کنیم: «پروردگارا، این تو هستی که با صبر و عشق مرا شکل می دهی و آماده می کنی. حتی اگر هنوز ثمره ی آنچه کاشته ام ندیده باشم، باور دارم که روزی این اتفاق خواهد افتاد! مطمئن هستم که تو به من کمک می کنی … من وارد ارث خود خواهم شد! به نام عیسی، آمین.»

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.