آیا دلسرد شدی؟

خانه | Miracles | آیا دلسرد شدی؟

باید اعتراف کنم که در زندگیم در موقعیت هایی قرار گرفتم که می خواستم متوقف شوم. دلسردی داشت بهترین برکات را از من می گرفت. می خوام بگم که برای من هم لحظاتی پیش اومد که با خودم گفتم: خداوندا پیروی از تو چه فایده ای دارد؟

اما امروز، می‌خواهم بخشی از کتاب مقدس را با تو به اشتراک بگذارم، که واقعاً من را در این شرایط تشویق کرد.

در مزمور 1 آیه 1-3 اینطور می خونیم:

‘خوشا به حال کسی که در راه بدکاران قدم نمی‌زند و در راه گناهکاران نمی‌ایستد و با کسانی که خدا را مسخره می‌کنند نمی‌نشیند، بلکه مشتاقانه از دستورهای خداوند پیروی می‌کند و شب و روز در آنها تفکر می‌نماید. او همچون درختی است که در کنار نهرهای آب کاشته شده و به موقع میوه می‌دهد و برگهایش هرگز پژمرده نمی‌شوند؛ کارهای او همیشه ثمربخش‌اند. ‘ 

آیا می‌دانستی که در کلام خدا، نمونه‌های متعددی از مردان و زنانی را می‌توان یافت که این تمایل را داشتند که متوقف بشند و همه چیز را رها کنند؟


در کتاب اول پادشاهان باب 19 آیه های 2 تا 8 می خونیم که

ایلیای نبی، یکی از این نمونه هاست. ایلیا پس از دریافت پیامی مبنی بر اتهامات و تهدیدهای ایزابل شریر، از خدا خواست تا جان او را بگیرد.

اما راز در این است که متوقف نشیم، بلکه تلاش کنیم و پشتکار داشته باشیم. در این داستان می خونیم که فرشته خدا ایلیا را مجبور به خوردن غذا کرد. و با قدرتی که از طریق این غذای الهی دریافت کرد، یک بار دیگر راه افتاد. و 40 روز و 40 شب تا کوه خدا راه رفت.

دوست من، متوقف نشو! و قطعاً نه به روشی که گناهکاران در پیش می گیرند. توقف و ایستادن در راه گناهکاران غم و اندوه را به دنبال دارد و برای تو بدبختی به همراه می آورد. بنابراین، حتی اگر جاده باریک به نظر می رسد، به راه رفتن در آن جاده ادامه بده! دیر یا زود، برکت خود را در آنجا خواهی یافت.

میخوام که برای تو دعا کنم!

خداوندا، خواننده این متن را به حضور تو بلند می کنم. من از تو می خواهم که او را بلند کنی، به او نیروی جدید و امیدی تازه ببخشی! باشد که روح تو ای خداوند او را شادی و قدرت ببخشد و در مسیری که قرار دارد پایدار بماند. به نام عیسی، آمین.»


یکی از عزیزان همراه، ما رو با کلامشون برکت دادند که میخوام با شما به اشتراک بزارم:
درود، این پیام امروز بطور خاص برای من بودم. من تو این مدت هم دعا می کردم و هم عجولانه منتظر خدا بودم و متاسفانه دلسرد می شدم. اما این پیام مخصوص منه همنطور که اول ایمیل رو خوندم که به دعا کردن ادامه بده، به خودم گفتم این مال منه و سریع باز کردم. خدا قوت بده، خدا برکتت بده . شکر برای وجودتون که همیشه با ایمیل هاتون بما دلگرمی می بخشید.

مشاهده مطالب بیشتر

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.